annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BALCON/TUINEN - draadje nr 2.

Helaas is een van de leukste draadjes verdwenen. Allemaal gezellig over tuin en balcon, zonder narigheid en ruzie. Laten we dit hooghouden.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1 van 3.109
laatste antwoord
3.108 ANTWOORDEN 3.108

Zonde hoor,ik denk ook niet dat het mag,maar ja daar heb je nu niks meer aan.:-(
Wees maar blij dat je je niet lang meer hoeft te ergeren.

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 381 van 3.109
laatste antwoord

verleden jaar zijn ze er komen wonen en toen hadden ze al gesnoeit,de eigelijke bedoeling was om alle 3 de bomen weg te halen. Mijn beneden buurman had gevraag of ze een kapvergunning hadden en opeens bleef het bij de snoei.Nou dit jaar zijn ze helemaal los gegaan.:_|

Image hosting by Photobucket

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 382 van 3.109
laatste antwoord

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 383 van 3.109
laatste antwoord

Hoi hoi tuin-planten experts !!
Ik ben vandaag ook ff in de tuin geweest, heb onderandere de aardbeienplantjes ondaan van bruin/dor blad en takjes. Wat mij opviel was dat het barste van de lieveheersbeestjes(alleen in de aardbeienplantjes) is dat een goed of slecht teken??
Image hosting by PhotobucketIngrid

geen externe link meer :p
Bericht 384 van 3.109
laatste antwoord

Lieveheersbeestjes eten luizen ;-)
Image hosted by Photobucket.com
Bericht 385 van 3.109
laatste antwoord

nuttig beestje!

http://home.hccnet.nl/pm.jansen/lieveheersbeestje.htm

Bericht 386 van 3.109
laatste antwoord

Ik ben gelijk gaan kijken, geen luis in de planten, De link van #85 (dank je)gevolgd en ff gelezen Ik denk dat ze uit hun winterplaats gekomen zijn, (houten bak afgedekt met boomschors)Wel van mij mogen ze blijven, volgens de tekst gaan ze nu (april/mei)paren. als ze in de tuin blijven kunnen ze zich van de zomer volvreten aan luis in de klimop.
Zo verval je van 't een in het ander, iemand een idee hoe luis te voorkomen is in de klimop, 't is ieder jaar weer zo en niet weinig, zwarte luis op de uiteinde van de takken

Bericht 387 van 3.109
laatste antwoord

Het enige is dat je de plant sterk houdt, bijvoorbeeld door op de juiste tijd te voeden. De jonge nieuwe takjes zijn het sappigst, dus vallen de luizen daarop massaal aan. Tja, er zijn wel tips maar het heeft bij mij verder nooit afdoende effect gehad. Dus als het moet en er zijn geen nuttige diertjes in de buurt, spuit ik...
Image hosted by Photobucket.com
Bericht 388 van 3.109
laatste antwoord

Hallo Geke, thanks voor de tip, een beetje armoe kan hij wel hebben/ is nog nooit bijgemest, en staat in een strook van 50X30 cm tegen een muur aan. De grond zal wel wat uitgeput zijn.
Zal voor de groeispurt voor wat extra voeding zorgen, kijken of ie er van opknapt

Bericht 389 van 3.109
laatste antwoord

een niet agressief middeltje stegen luis is; afwasmiddel met wat water vermengen, over de plant sproeien. Om de dag herhalen. Als het geregent heeft direct weer sproeien.
Helpt echt.

Bericht 390 van 3.109
laatste antwoord