ik had enkele spinnetjes en vlinders die ik niet thuis kon brengen in mn bestanden , heb ze waarschijnlijk van het balcondraadje gehaald, ik zal het bdraadje nog eens doorspitten, en dan tijdens het benoemen de naam van de maker erbij zetten, kheb even tijdelijk voor het gemak een link terug naar het ebay cafe gemaakt op de blogs, zodat er niet steeds in en uitgelogd hoeft te worden, kom je bugs tegen, mail of een berichtje via het forum, de komende weken worden er nog enkele honderden foto's bijgezet, aanvullingen van buitenaf zijn ook zeer welkom.
downloaden mag vanzelfsprekend ook.
de bedoeling is het opzetten van een giga database van alles wat zwemt,kruipt,loopt, vliegt,springt, groeid en bloeid
met een uitgebreide adressenlijst van alle daaraan gerelateerde vereningingen stichtingen en onderzoeks centra voor diepgaandere kennis vergaring.
uiteindelijk breng ik dit onder in een meer professioneel opgezette site met diverse uitgebreide zoekfuncties op kenmerken van het gezochte ten behoeve van determinaties etc dit domein is inmiddels geregistreerd onder www.trivius.nl ,
trivius (um)(a) daar waar drie wegen samenkomen, driesprong, op een driesprong verkeren, de mens,zijn woonomgeving en de natuur.
kwam bij me op toen ik griep had en 39.9 koorts:-p
dit is uiteindelijk voortgekomen uit een soort onvrede dat alle informatie omtremt natuur etc giga versnipperd op het web rondpookt, vele dead en fake links en bijkomstig door het vele inloggen en dat eeuwige inschrijven lawine van soms niet meer weg te krijgen popups,vastlopers,een overspannen spamfilters, onvolledige web encyclopedieen met hele foute info enz.
dit moet een laagdrempelige alles in een foto infosite worden.
derhalve zet ik de fotoblogs open zodat er niet ingeschreven of ingelogd hoeft te worden , en ga dan maar van het goede in de mens uit:-) het gummetje kan ik eventueel in het uiterste geval ook nog tevoorschijn halen]:)
ik hou jullie op de hoogte. gr. henry
http://mens.woonomgeving.natuur.googlepages.com