annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BALCON/TUINEN - draadje nr 2.

Helaas is een van de leukste draadjes verdwenen. Allemaal gezellig over tuin en balcon, zonder narigheid en ruzie. Laten we dit hooghouden.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1 van 3.109
laatste antwoord
3.108 ANTWOORDEN 3.108

Hosta's doen het hier heel goed, Granny, wat weet jij trouwens veel van planten!
De snipe was toeval, Wil 😉

alice

Bericht 121 van 3.109
laatste antwoord

Lizz, bedoel ik

alice

Bericht 122 van 3.109
laatste antwoord

😉 Ach Alice, ik heb nu 13 jaar een tuin en het is m'n lust en m'n leven. Het meeste geleerd door schade en schande, in die jaren ook 2x verhuisd, dus intussen 3 tuinen gemaakt. En deze zit ook weer vol verkeerde beslissingen, dus nu maar verhuizen he? :^O

Lizz

Lizz

Bericht 123 van 3.109
laatste antwoord

Daarom moeten we dit draadje ook hoog houden Alice,als het weer tuinweer gaat worden kunnen we hier voor alle vragen bij lizz terecht.:-D

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 124 van 3.109
laatste antwoord

Lizz, Wat moet het dan erg voor je zijn, dat de gemeente je uitzichttuin met de grond gelijk gemaakt heeft...kan me heel goed voorstellen dat je daar heel boos en opstandig van wordt!
En Wil, ik doe graag mee dit draadje hooghouden, ben zelf ook dol op in de tuin rommelen, 's zomers altijd buiten bezig tot ik 's avonds laat alleen nog maar de witte bloemen kan onderscheiden. Heb net nog wat graspollen weggetrokken, zonnetje lekker op m'n rug, nu stortregent het weer 😞

alice

Bericht 125 van 3.109
laatste antwoord

We hebben waarschijnlijk weer een paartje merels in de tuin, ze vliegen af en aan naar het nest van verleden jaar, met takjes en frutseltjes in hun snavel. Dat zou dan het 5e jaar worden. Nu maar hopen, dat de pimpelmeesjes ook weer komen.

Lizz

Lizz

Bericht 126 van 3.109
laatste antwoord

Dit draadje bumpen, mag niet verloren gaan, zoals de vorige.

Lizz

Lizz

Bericht 127 van 3.109
laatste antwoord

Zou zonde zijn.
Ik verheug me al op de mooie tuinen die hier (over niet al te lange tijd) weer geplaatst gaan worden.

Bericht 128 van 3.109
laatste antwoord

Ik ook, zei het net al elders: ik kan iedereen aanraden om eens lekker naar een tuincentrum te gaan, ook als je niks wilt kopen, gewoon om rond te wandelen. Daar knapt een mens van op, allemaal vrolijke mensen, die genieten van de lentebloemen en de heerlijke geuren, van de vroege brem bijv. Echt een aanrader en een zeer voordelig uitje. Ook leuk voor kinderen, want in de meeste tuincentra hebben ze vogels, konijnen, vissen enz.
En een potje blauwe druifjes van 49 cent kan iedereen zich wel permitteren, dan heb die vrolijkheid nog in huis ook.

Lizz

Lizz

Bericht 129 van 3.109
laatste antwoord

Blauwe druifjes! Voorjaar. Narcissen. Lammetjes. Heerlijk!!
Bericht 130 van 3.109
laatste antwoord