annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BALCON/TUINEN - draadje nr 2.

Helaas is een van de leukste draadjes verdwenen. Allemaal gezellig over tuin en balcon, zonder narigheid en ruzie. Laten we dit hooghouden.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1 van 3.109
laatste antwoord
3.108 ANTWOORDEN 3.108

Die merels hebben het paradijs gevonden bij jou in de tuin Lizz :^O

Dineke, wat een prachtige foto's, helemaal het einde!

Liefs,

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 1261 van 3.109
laatste antwoord

Lizz heeft een 5 sterrentuin. Elke ochtend ontbijtbuffet.

Die blauwe regen hier ver boven vond ik trouwens ook errrg mooi.

Toen ik hier vanmorgen de gordijnen open deed stond ik oog in oog met een konijn dat zat te ontbijten. Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Bericht 1262 van 3.109
laatste antwoord

😄 Nou een konijn voor je raam is ook leuk.

Mijn jongste kleindochter zei altijd over konijnen: Die worden later een haas. Waar ze het vandaan hallde weet ik niet, maar ze was er niet vanaf te brengen.
Nu is ze 9 en weet beter 😄

Wat een leuke foto's weer.

Ik zet maar geen foto's meer, bij mij is niet zo veel veranderd. Alleen als iets heel mooi bloeit, zal ik een foto maken.

Ja ik heb het druk met de merels. Tig keer per dag het vogelbad bijvullen, buurkatten wegjagen, appels neerleggen. Maar ik word iedere avond bedankt door een prachtig concert.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 1263 van 3.109
laatste antwoord

mooie vlinderfoto's dineke. erg goed gelukt, heb alleen koolwitjes en zandoogjes op het moment, net nog wel wat andere snapshots gemaakt

Bericht 1264 van 3.109
laatste antwoord

Wij hebben gisteren de sleutel gekregen van ons nieuwe huis. En de tuin is zo enorm groot maar erg verwaarloost. Er zitten 2 grote vijvers in die nogal stinken. En eigenlijk heb ik geen zin meer in het onderhoud van een vijver. We gaan ze dus lek prikken. Als ik alles wat op orde heb zal ik foto's hier neer zetten.

Mieke (ebaywinkeltje Niksmismee)
Photobucket - Video and Image Hosting

Mieke (ebaywinkeltje Niksmismee)
Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1265 van 3.109
laatste antwoord

onderhoud is vrij makkelijk, toen ik hier een paar jaar geleden kwam wonen was de vijver(ex zwembad 220 cm diep)gevuld met een groene stinkende oersoep,dat heb ik er nagenoeg allemaal uitgepomt met een klok(dompel)pomp, daarna gevuld met nieuw water, en de klokpomp in een vijverbol gestoken die zomer en winter draait, algen hebben een hekel aan zuurstof, de vijver is nu nagenoeg glashelder en onderhoudsvrij met salamanders kikkers en allerhande watergedierte en planten, ik doe morgen nog wel wat fotootjes plaatsen, ben nu een beetje afgedraaid, net een concert in de gelredome achter de rug van roger waters(pink floyd) truste
Bericht 1266 van 3.109
laatste antwoord

nog een paar vijverfoto's en zn bewoners

Bericht 1267 van 3.109
laatste antwoord

Ooooo........wat mooi weer...........
Daar zou ik wel willen wonen.

Bericht 1268 van 3.109
laatste antwoord

Dit nestje hangt op ons balkon......

Groetjes, Anja

Groetjes, Anja

Bericht 1269 van 3.109
laatste antwoord

Wat moooi Anja! En dat ze zich nog laten fotograferen ook.

Je hebt weer héle mooie foto's Henry! Ik vind dat veertje erg mooi. Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Bericht 1270 van 3.109
laatste antwoord