Zoeken en rubrieken
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

factuur prijs hoger dan mijn totaalprijs

dag leden, ik heb vandaag een bod gedaan op een pen van $11,50 en met dit bod de veiling gewonnen. Hier zou volgens eBay geen btw over komen en de verzending stond aangegeven als gratis. echter als ik nu naar de factuur ga die ik van de verkoper heb ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 80 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Geavanceerd zoeken in EU niet meer mogelijk?

Ik zoek geregeld met als filter EU in geavanceerd zoeken op ebay.nl of ebay.de, maar als ik nu op geavanceerd zoeken klik, dan krijg ik een USA pagina in NL of DE met alleen opties voor het Amerikaanse continent...Ik heb verschillende browsers geprob...

Berichten

HalloHeb mijn inkomende en uitgaande berichten verwijderd, kan ik deze nog via een eventuele database terughalen?

Bad experience with seller

On March 2, 2022 I paid 169,40 Dollar for an Ushabti:RARE Antique Egyptian Stone Ushabti (Shabti) GOD Sekhmet Goddess of Healing. It did not arrive. The seller wrote me to wait for several months. In August 2022 I finally asked for a refund. The sell...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 92 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Zoekopdachten worden niet meer goed weergegeven in emails

Ik krijg sinds 11 mei 2022 een andere soort emails met zoekresultaten van mijn opgeslagen zoekopdrachten.Normaal kwamen er altijd een aantal afbeeldingen van resultaten, nu krijg je alleen nog mails met een link waarop je moet klikken om meer resulta...

Clipboard01.jpg Clipboard02.jpg
Avatar gebruiker door Community-lid
  • 226 Weergaven
  • 5 replies
  • 1 kudos

waarom zoveel aanbiedingen van 1 verkoper?

Je ziet regelmatig heel veel aanbiedingen van 1 zelfde verkoper , in informatica en netwerken. Vanmorgen 60 per pagina 10 tallen pagina's . Honderden pc's van 1 aanbieder. Allemaal op hetzelfde tijdstip geplaatst. Je moet tientallen pagina's verder b...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 99 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Twee pakjes niet aangekomen.

Reeds twee maanden wacht ik op een pakje uit Duitsland en een uit Frankrijk. Geen enkele track kent mijn nummers antwoorden ze. Uit Frankrijk is niets over de gegevens van het pakje bekend en toch is het opgestuurd. Dat uit Duitsland hebben ze onderw...

Ik krijg al een paar dagen lang geen email berichten binnen van mijn zoekopdrachten die ik volg

Ik krijg al een paar dagen lang geen email berichten binnen van mijn zoekacties die ik volg. Hebben er andere mensen last van en hoe moet dit opgelost worden want ik heb al gecheckt of ik mijn acties had aangepast maar nee en ebay heeft geen onderwer...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 528 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos