Hallo Ebay leden,
Ik heb 20 juni een aankoop bij een Engelse verkoper gedaan welke middels "international priority shipping" (oftewel Pitney Bowes) verstuurd. Op 26 juni wijzigde de verzendstatus op PBI's track & trace-pagina van "tracking details uploaded" naar "processing at the global shipping center" en vervolgens "customs documentation and labeling". De dag erna (27 juni) volgde de laatste statuswijziging en wel naar "shipped from the global shipping center to international destination". Sindsdien is er niets meer gewijzigd.
Volgens Ebay zou het pakketje tussen 30 juni en 3 juli gearriveerd moeten zijn, maar het is inmiddels al 4 juli en het post.nl busje reed hier zojuist voorbij. Naar mijn weten zou ik sowieso eerst een track & trace code van een Nederlandse pakketdienst moeten krijgen via PBI's tracking pagina. Mag ik dit pakketje nog verwachten en zo ja, hoeveel geduld dien ik nog op te brengen voordat ik contact op ga nemen met Ebay, paypal of de verkoper om mijn geld terug te krijgen?
Ik hou overigens mijn hart vast voor een pakketje uit Italië wat eveneens via "international priority shipping" mijn kant op moet komen; daarvan beweert Ebay namelijk dat de levertijd tot zelfs een maand na aankoop kan gaan uitlopen...