annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kleine goederen

verzamelex
Community-lid

Hallo,Een vraag hoe gaan jullie om met artikelen die in Luchtkussen envelop passen,Maar nu mogen geen kleine goederen meer in luchtkussen envelop zints 2020 maar de verzendkosten worden wel erg duur dan bij post.nl voor hele kleine goederen ??????? iemand een idee om het anders gooedkoop te versturen Groeten Verzamelex  

 

 

 

 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

kleine goederen

Met "kleine goederen" bedoel je, vermoed ik,  goederen die max 100 gram wegen en als brievenbuspost kunnen worden verstuurd.

Postzegels plakken is niet meer toegestaan sinds jan dit jaar en dus zul je het moeten afleveren bij de plaatselijke PostNL.

en afwachten wat de betreffende  medewerk(st)er aan kosten in rekening brengt,

Ik heb de indruk dat het ene Service punt de nieuwe regels strikt hanteert terwijl een collega elders

wat gemakkelijker omgaat met de nieuwe regels, als je begrijpt wat ik bedoel...

Na enkele zendingen weet je wel waar je aan toe bent en kun je je verzendkosten op advertenties eventueel

hieraan aanpassen. Bovenstaande betreft birevenbuspakketjes naar het BUITENLAND.

(Brievenbuspakketjes in NL moesten eerder al standaard als pakketje worden verstuurd

maar de meeste verkopers versturen dit "gewoon" als brievenpost, dus goedkoper, 

afgaande op de verzendkosten die werden/ worden berekend) 

 

 

 

 

 

Bericht 2 van 2
laatste antwoord