annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Manco

Ik heb iets gekocht op Ebay, vanuit Amerika. Het pakket is verzonden via het Global shipment program.

Na half Amerika te hebben doorkruist, kwam het pakket aan in Engeland. Een paar dagen later kreeg ik deze melding:

In Transit with Destination Carrier-Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco

 

Dat was gisteren. Met postnl gebeld, want die zouden het pakketje krijgen voor het laatste stukje tot mijn huis (Nederland).  Zij hebben het niet ontvangen en verwijzen me naar de verkoper.

 

is het pakketje nu kwijt? Komt deze melding vaker voor? 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Manco

U bent de zoveelste.

Tik eens hier rectsboven (bij comminuty) een GSP in en U ziet het probleem

NOOIT meer kopen bij een verkoper die met het GSP (in USA en UK) te maken heeft.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Manco

Bedankt voor uw antwoord.

 

ik zie inderdaad veel problemen met GSP, maar met name wat betreft vertraging en gesteggel over wie bij retour de invoerkosten moet vergoeden. In mijn geval ben ik vooral benieuwd of het pakket überhaupt nog aan zal komen, of dat ik het als kwijt moet beschouwen. Het zou me niet uitmaken als het een paar dagen of weken langer duurt, áls het maar aankomt.

 

dus, betekent het gemelde "manco" enkel een vertraging, of is het pakketje kwijt?

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Manco

Postnl heeft het pakket intussen aangetroffen. Probleem opgelost. Bedankt.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord