annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

International Priority Shipping nog steeds niet ontvangen?

Global tracking #:

*******

Carrier:

Multiple Carriers
This shipment has been transferred to InterPost for delivery to the final destination # LPKEN000000 (dit even aangepast)

Status:

ACCEPTEDIN TRANSITDELIVERED
 
In Transit with Destination Carrier

Jan-03-14, 17:47 PM

In Transit with Destination Carrier

Jan-03-14, 06:17 AM

Shipped from US Shipping Center to International Destination

Dec-27-13, 20:24 PM, Erlanger

Customs Documentation and Labeling

Dec-26-13, 23:53 PM, Erlanger

Processing at US Shipping Center

Dec-26-13, 23:53 PM, Erlanger

Arrived at US shipping Center

Dec-26-13, 08:23 AM, ERLANGER, KY 41018

In Transit-Arrival at Post Office

Dec-26-13, 03:55 AM, ERLANGER, KY 41018

In Transit-Processed through USPS Sort Facility

Dec-25-13, 00:45 AM, CINCINNATI, OH 45235

In Transit-Processed at USPS Origin Sort Facility

Dec-21-13, 08:30 AM, ALLEN PARK, MI 48101

In Transit-Dispatched to Sort Facility

Dec-20-13, 17:12 PM, SOUTH LYON, MI 48178

In Transit-Acceptance

Dec-20-13, 16:22 PM, SOUTH LYON, MI 48178

 

 

Vervolgens als ik via http://www.trackyourparcel.eu/index.php de tracking wil volgen, staat er het volgende al sinds enkele dagen: 

 

Your parcel is forwarded from our warehouse to the distribution center of your post office. As soon as the parcel arrives at your post office, you will be able to track your parcel.

 

Kan iemand mij meer informatie geven hierover? 

 

 

Daarnaast heb ik nog een vraag: Moet ik extra kosten betalen bij de bezorging?

 

Dit stond er bij de advertentie (maar heb ergens gelezen dat er soms extra kosten worden moeten betaald):

 


No additional import charges at delivery!

This item will be shipped through the Global Shipping Program and includes international tracking. Learn more
 
 
Zeer bedankt voor alle info alvast!

 

Bericht 1 van 30
laatste antwoord
29 ANTWOORDEN 29

International Priority Shipping nog steeds niet ontvangen?

Geduld is inderdaad een goede zaak.. Alleen voor mij persoonlijk niet weggelegd Gefrustreerde smiley Bedankt voor je hulp!

Bericht 21 van 30
laatste antwoord

International Priority Shipping nog steeds niet ontvangen?

Ik zie mensen buitenlandse trackingcodes omzetten naar 3S codes van PostNL. Kan ik dit ook doen in dit geval? Ik heb het geprobeerd, maar PostNL zegt dat het geen postnl codes zijn 😕 

 

Terwijl ik andere via twitter wel buitenlandse usps codes etc. via USA zie omzetten naar PostNL

Bericht 22 van 30
laatste antwoord

International Priority Shipping nog steeds niet ontvangen?

In dit geval kan dat niet omdat de vervoerder (dat is dus niet PostNL) niet is aangesloten bij de upu. http://www.upu.int/en/the-upu/the-upu.html

 

De buitenlandse trackingnummers worden overigens niet "omgezet" naar 3S codes, dat kan niet.

Wat postNL wel doet is een 3S code toekennen aan een buitenlandse trackingcode, een reservering eigenlijk.

Beide nummers worden dan digitaal aan elkaar gekoppeld. Een zoekopdracht naar het 3S nummer (op de postNL site) is dus eigenlijk een zoekopdracht naar het buitenlandse nummer, via het systeem van het verzendland (in dit geval dus van USPS), alleen dat zie je niet.

Zodra het pakket nederland binnenkomt krijgt het dit 3S nummer officieel opgeplakt.

 

Het toekennen van een 3S nummer word toch al gedaan als een pakket nederland binnen komt zodat ze via het eigen track&trace systeem verwerkt/gevolgd kan worden. Het binnenlandse trackingsysteem van postNL kan buitenlandse trackingcodes namelijk niet verwerken.

 

 

 

Bericht 23 van 30
laatste antwoord

International Priority Shipping nog steeds niet ontvangen?

Als ik nog een tip mag geven: koop geen item uit amerika als de verkoper gebruik maakt van het Ebay global shipping program.

Dit is gewoon een dure rip-off en verzenden duurt langer dan een priority verzending.

Tevens bestaat de kans dat de invoerrechten etc. (die u betaald heeft bij aankoop) nog niet binnen zijn bij de nederlandse douane.

In dat geval kunt u deze kosten nog een keer betalen als uw pakket er uit gehaald word voor controle. 🙂

Bericht 24 van 30
laatste antwoord

International Priority Shipping nog steeds niet ontvangen?

Mijn pakket is gisteravond bezorgd door PostNL :D.

De Track&Trace van eBay werd gisteren rond 5 uur 's middags nog geupdate naar ''Out for Delivery''.

Rond een uur of 7 stond de beste man voor de deur.

 

De gegevens die Trackyourparcel geeft zijn nog steeds hetzelfde. Niet een Tracking code ontvangen of iets dergelijks, volgens hun is mijn pakket nog steeds onderweg. Ik zou dus niet te lang naar deze site kijken.

 

Ik heb dit object gekocht via het Global Shipping Program. Uiteindelijk was ik niet meer geld kwijt dan wanneer ik dit object in NL zou hebben gekocht. Alleen was dit object niet op voorraad in NL en dat zou hij voorlopig ook nog niet komen. Vandaar dat ik hem uit de VS heb gehaald. Ik hoefde niets bij te betalen bij levering, dit is dus allemaal goed gegaan. 

Ook kwam het pakket aan binnen de geschatte levertijd en zeer goed verpakt. Wat dit betreft heeft het GSP potentie, maar dit verschilt voor elk ander persoon heb ik wel begrepen. 

 

Ik hoop dat het pakket van bozkugbo ook snel aankomt. Bedankt voor de hulp Divecams!

Bericht 25 van 30
laatste antwoord

International Priority Shipping nog steeds niet ontvangen?

We have a winner 🙂

 

"Ik heb dit object gekocht via het Global Shipping Program. Uiteindelijk was ik niet meer geld kwijt dan wanneer ik dit object in NL zou hebben gekocht"

 

Ssstt, niet verder vertellen hoor maar lang niet elk pakket wordt daadwerkelijk gecontroleerd door de douane dus de kans dat je geen invoerrechten etc. hoeft te betalen bij een zending buitenom het ebay GSP is aanzienlijk (zeker bij kleine artikelen)

Had dus veel goedkoper kunnen zijn 🙂

Als je die kosten wel had moeten betalen bij invoer dan waren ze zeker lager dan nu via ebay, voor het GSP betaal je namelijk een behoorlijke premie die je niet ziet door de "alles in een" prijs. Ebay doet niets voor niets.

Bericht 26 van 30
laatste antwoord

International Priority Shipping nog steeds niet ontvangen?

Ik weet dat dit bericht al iets ouder, maar ik weet zeker dat mensen het nog lezen.

 

De tip over geen gebruik van GSP maken vind ik zeer slecht. Ik bestel regelmatig kleding uit de USA (schoenen, shirtjes), als ik dit niet via GSP betaal, kost het me altijd ontzettend veel geld aan inklaring en btw. Wanneer ik hetzelfde bestel via GSP ben ik, en veel goedkoper uit want geen inklaring etc, en ik betaal alsnog veel minder voor de schoenen, als de NL prijzen. Gemiddeld betaal ik nu 60 euro voor schoenen welke in Nederland 100 kosten.

 

Dan is het GSP systeem dus echt wel fijn!

Bericht 27 van 30
laatste antwoord

International Priority Shipping nog steeds niet ontvangen?

@xxkirax: wat zijn jouw ervaringen met levertijden. Jouw items komen ook uit de US lees ik. Is die levertijd redelijk constant of wisselt dat sterk?

 

Ik wacht nu sinds 23/6 op een pakketje. Is nu dus een week onderweg, echter is de status sinds 27/6 onverandert: laatst bekende status USPS: Shipped from US Shipping Center to International Destination

 

 

Bericht 28 van 30
laatste antwoord

International Priority Shipping nog steeds niet ontvangen?

 
Bericht 29 van 30
laatste antwoord

International Priority Shipping nog steeds niet ontvangen?

Ik heb precies hetzelfde 🤔
Bericht 30 van 30
laatste antwoord