annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extreme verzendkosten

Ik koop met regelmaat postzegels op Ebay. Die verkopers zitten in veel gevallen buiten Europa. Nu zijn postzegels bepaald niet zwaar maar toch word ik steeds weer geconfronteerd met werkelijk idiote verzendkosten van soms wel € 70 ! Vandaag nog twee interessante postzegels, ze wegen echt niets (paar gram ? ). Prijs was netjes, paar euro. Verzendkosten € 33 !!! Dat maakt de aankoop meteen zinloos, omdat de verzendkosten de waarde van de postzegels vele malen overschrijden !
Niet geboden dus.

Postzegelverkopers melden mij regelmatig dat ze er niets aan mogen wijizgen van Ebay.com en dat dit vastgestelde kosten zijn via de verzendservice van Ebay.
Als ik dat vergelijk met de internationale posttarieven lijkt het me duidelijk dat Ebay hier waarnzinnig veel op verdienen. 

Ik vind dat het kopen van nauwelijks iets wegende zaken als postzegels op ebay hiermee totaal zinloos en onmogelijk wordt.
Dat Ebay een mega-commerciële club is wist ik al, maar dit overschrijdt werkelijk alle grenzen !

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Extreme verzendkosten

hi   waarschijnlijk heb je dan te maken met verkopers, die het global shipping program gebruiken, dat is inderdaad extreem duur, kijk eerst bij een verkoper of hij verzend met dat systeem, en koop daar dan niet.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord