annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

DHL is packet kwijt geraakt... wat nu?

ik heb uit engeland een packet laten verzenden. deze is netjes in nederland aangekomen en door DHL in ontvangst genomen. DHl heeft deze vervolgends gesorteerd, echter foutief. hij is dus naar de verkeerde regio gestuurd. deze is daar vervolgends blijven hangen, en komt niet meer verder.

 

de verwachte aankomsttijd was 10 april, maar is nu (19 april) nogsteeds niet binnen. DHL zegt dat de sticker waarschijnlijk van het pakket is geraken, en dat ze daardoor dus niet weten waar het heen moet en waar het is.

 

ik heb al contact opgenomen met de verkoper... echter stuurt deze me door naar ebay, omdat zij de "eindverzender" zouden zijn geweest.

ik heb bij paypal al een geschil aangevraagd met betrekking tot de betaling, maar ik wil graag weten wat ik nog meer kan doen om dit grapje tot een goed einde te brengen! zijn er nog meer dingen die ik kan of moet doen? en is het de moeite nog wel waard om te proberen achter het pakket aan te gaan?

 

alvast heel erg bedankt!!

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

DHL is packet kwijt geraakt... wat nu?

De verkoper is een vervoers-"contract"  aangegaan met de verzender (DHL). U niet.

De verkoper is dus verantwoordelijk voor de juiste aflevering en als dat niet gebeurd moet de verkoper u terugbetalen en zelf een claim indienen bij DHL.

U moet zelf gewoon persisteren in het geschil.

 

Verschuilen achter Ebay is onzin, zij zijn enkel het platform dat koper en verkoper bij elkaar brengt.

Ebay is geen partij bij de verzending.

 

Dus geschil volhouden en opwaarderen naar claim

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

DHL is packet kwijt geraakt... wat nu?

hij zegt dat de verzending via ebay is gegaan en dat zij daarom mij moeten helpen. ik kan helaas op geen enkele manier contact krijgen met ebay...

 

de verkoper is akkoord met het geschil, maar wil dat ik dit via ebay doe en niet via paypal. hij heeft deze dus gesloten. echter, als ik via ebay een geschil wil aanvragen zegt paypal dat er al een geschil open staat  en dat ik de status ervan kan zien in het actiecentrum.

 

eenmaal in het actiecentrum staan er 0 open kwesties, en 0 gesloten kwesties. is dit een kwestie van wachten of moet ik ook even contact opnemen met paypal?

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

DHL is packet kwijt geraakt... wat nu?

ebay gecontacteerd, en deze hebben opdracht gegeven om een onderzoek bij DHL te starten.

 

gelijk ook maar even gevraagd wat er gebeurt als blijkt dat het pakket kwijt is. ebay antwoordde dat er dan een volledige terugbetaling mijn kant op komt, wat uitermate sportief is.

 

DHL is in ieder geval een klant kwijt. wat een flutbedrijf is dat Zeg...

Bericht 4 van 4
laatste antwoord