annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe gaat eBay de gemiste omzet vergoeden na de gehele dag durende storing van 23 Aug.???

Onderstaand bericht hebben wij via eBay gekregen. Maar geen woord over vergoeden van de gemiste omzet. Op welke manier gaan men de verkopers vergoeden voor het missen van biedingen op veilingen en op welke manier gaan ze de dag omzet vergoeden die verkopers gemist hebben? Mij lijkt het redelijk om naar de gemiddelde omzet per dag te kijken en dat bedrag te verrgoeden/in mindering te brengen op de factuur. Iedereen die het met mij eens is of andere ideeén heeft om eBay aan te sproen hun verantwoordelijkheid te nemen, graag dit lijntje delen, hopelijk beginnen ze dan te snappen dat zij verantwoordelijk zijn en ze dat ook werkelijk tot uiting moeten brengen ten einde de geleden schade te beperken.

 

Ook voor kopers was het dramatisch. Items waarop men had willen bieden konden niet verkocht worden. Voor sommigen een kans om iets te kopen dat men heel graag hebben wilden en nu wellicht niet meer langskomt. eBay moet begrijpen dat er moment zijn waarop je werkleijk moet laten zien dat je om je klanten geeft! Dit is het moment! Deel dit lijntje met me en zie het als een "Call to Action" richting eBay! 

 

Ik lees graag ieders reactie. Groeten.

 

Zoals je wellicht weet, waren er op 23 augustus van 8.45 tot 15.00 uur op verschillende eBay-sites en klantenserviceplatforms wereldwijd tijdelijke storingen. Deze storingen waren het gevolg van technische problemen die zich tijdens geplande onderhoudswerkzaamheden voordeden.

 

We hebben de belangrijkste technische problemen opgelost en alle eBay-sites en klantenservicefuncties zijn weer beschikbaar en bijna volledig functioneel. We zijn nu bezig om aanvullende veiligheidsmaatregelen in het onderhoudsproces te implementeren om soortgelijke situaties te voorkomen. We kunnen je verzekeren dat tijdens dit incident geen persoonlijke gegevens in gevaar waren.

 

Omdat je tot de verkopers behoort voor wie deze storing gevolgen had, nemen we contact met je op om je te informeren over de acties die we nemen:

 

We crediteren alle kosten die zijn verbonden met aanbiedingen die afliepen op 23 augustus tussen 8.45 en 15.00 uur (Midden-Europese Zomertijd).

 

We verwijderen alle negatieve feedback in verband met communicatie of verzendtijd voor transacties die gedurende bovengenoemde periode plaatsvonden.

 

De crediteringen worden eind augustus op je account uitgevoerd en zullen op je volgende factuur zichtbaar zijn.

 

We zijn ons bewust van de gevolgen die een storing van deze omvang voor jou en alle andere door ons zo gewaardeerde verkopers kan hebben en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Zoals altijd, hartelijk dank dat je eBay als verkoopplatform gebruikt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Het eBay-team

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Hoe gaat eBay de gemiste omzet vergoeden na de gehele dag durende storing van 23 Aug.???

Ook ik ben benieuwd naar de reacties van Ebay!!!!! Duurt wel erg lang!!!!!!

Bericht 2 van 2
laatste antwoord