annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

waardeloze verificatie procedure

abeldoorn
Community-lid

Ik was/ben dit weekend eens ergens anders en wilde wat op ebay doen (wat objecten herzien, eentje listen etc.)


Krijg ik direct na het inloggen deze foutmelding:



Contact opnemen met Customer Support.


eBay-medewerkers zijn beschikbaar vanaf 24 hours a day, 7 days a week



Bel ons op het volgende nummer 1-866-643-1607



Vermeld de volgende beveiligingscode:10xxxxx



Klik op Doorgaan nadat je met een van onze medewerkers hebt gesproken



In mijn naiviteit dat nummer gebeld, zag er wel vreemd uit, maar weet ik veel. Bleek een betaald 'nummer informatie' nummer te zijn die helemaal niks met ebay te maken had. Wel werden ze vaak gebeld door mensen voor ebay. Dus, vriendelijk als ze was, moest ik er 0044 voorzetten, het nummer bleek ik engeland te zitten.



Gebeld, snel iemand aan de lijn, maar dan wel iemand die engels praat zoals een indier dat doet (snel, binnesmonds). Nou kan ik zelf ook wel een aardig woordje engels dus dat was op zich niet het probleem. Maar je zult maar geen engels kunnen.....



Doordat ik was ingelogd vanaf een ander ip adres moest ik even verifieren dat ik ik was. Leek me geen probleem. Ooit op ebay braaf ingevuld in welke straat ik ben geboren en hoe mijn huisdier heet. Maar nee, dat wilde de maneer niet horen.


Dat was namelijk recente info die een eventuele kwaadwillige ook had kunnen opzoeken. Hij wilde weten wat mijn oude telefoonnummer was waarmee ik me nu al weer bijna 11 jaar gelee bij ebay had ingescheren. (da's 4 verhuizingen met 4 andere telefoonnummers geleden). Dus, ehhhhhh...



Ok, no problem, what was the email adress you registered with 10 years ago..... Ehhhh, 4 verhuizingen me4 4 andere providers met 4 andere e-mail accounts geleden. Dat was ooit nog eens bij planet internet, maar wat mijn naam toen was, geen idee.


Ok sir, no, just try to remember your first mobile number... Ja hallo, dat was een kermit, heb je niet wat recentere vragen. Mijn wachtwoord bijvoorbeeld. Maar dan niet die van nu, maar die van toen, ehh, ja, was dat nou kettring7 of kettingzeven of ketting-7 of ketting_, no sir, you may not guess.


En na zo een tigtal minuten geagiteerd aan de telefoon te hebben gezeten naar een duur betaald nummer in engeland hing die eikel gewoon op, na zijn veramaning dat ik niet mocht guessen.


Dus ebay, waarom werkt dit niet.


Waarom staat er op z'n nederlands een telefoon nummer dat niet juist is.

Waarom zijn ebay medewerkers beschikbaar vanaf 24hours a day (kan dat ook niet op z'n nederlands) en doe het gramatikaal dan ook even  goed.


Waarom kan je alleen maar in het engels te woord worden gestaan.


Waarom kan ik me niet even snel on-line registereren en dan weer verder gaan met mijn werk.



Waarom besteed ik ubethaupt tijd aan deze mail wetende dat er toch geen antwoord van ebay komt en als die al komt het een totale dooddoener is.



Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

waardeloze verificatie procedure

stephanthecollector
Community-lid

Log je dan in uit het Buitenland? ik heb namelijk ook wel eens gebruik gemaakt van een andere PC (van een vriend) en toen had ik geen last van dat gedoe, en dit is nog niet lang geleden.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

waardeloze verificatie procedure

abeldoorn
Community-lid

nee hoor, op een camping zo'n 5km van mijn huis vandaan. En wat raar was, op mijn laptop kreeg ik dat verificatie gebeuren, op de laptop van mijn vrouw (die op dezelfde draadloze router zit) deed ebay het wel gewoon en kon ik wel gewoon 'listen'.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

waardeloze verificatie procedure

stephanthecollector
Community-lid

stelletje grapjassen bij ebay! ik ben/was net aan het listen op ebay.uk en kon opeens niet meer verder met verkopen ik moest mijn account eerst upgraden naar een zakelijk account anders kan ik niet verder!!!



Ik ben dus niet van plan om zakelijk verkoper te worden ik wil mijn verzameling zo snel mogelijk kwijt zodat ik kan stoppen met verkopen op ebay.



Ik snap het dus niet het enige dat ik kan bedenken is dat ze een limiet hebben op ebay.uk voor particuliere verkopers, ik zat op 94 advertenties in totaal (dus niet allemaal vandaag geplaatst) en nummer 95 komt er niet door.



Blijkbaar is 20 listings de limiet want dat is wat ik vandaag op de ebay.uk site heb geplaatst

Bericht 4 van 4
laatste antwoord