annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

koppelen paypal aan duitse ebay

Hoi ik heb een vraag en die is ik heb een artikel verkocht en verstuurd dat heb ik ook gemeld op de Duitse ebay.

De persoon heeft netjes het geld over gemaakt maar ik krijg het niet op mijn paypal rekening.

Mijn paypal rekening moet gekoppeld worden aan de Duitse ebay.Dat probeer ik elke keer volg alle stappen en dit is wat ik in beeld krijg.

wir haben derzeit technische probleme.Bitte versuchen sie spater noch einmal,ihre auszahlungsmethode einzurichten.

Iemand een idee wat ik verkeerd doe??

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

heeft die persoon het overmaakt middels pay-pal of middels een bank-overschrijving naar uw bank?

Begrijp ik dan ook goed dat u het heeft opgestuurd voordat u uw geld heeft ontvangen.

In theorie, als je een pay-pal account hebt, hoef je die namelijk niet per ebay-land weer opnieuw te koppelen. Wel moet u opletten dat de koper het naar het excact juiste e-mail adres stuurt waar u uw pay-pal rekening mee heeft geopend. Anders komt het inderdaad nooit aan.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Ja ze heeft het over gemaakt via paypal daar kreeg ik ook een mailtje van ik heb het netjes al verzonden neer gezet

Gisteren kreeg ik een mailtje van ebay en daar staat

Hi jan,

the funds a recent transaction are now available,but we dont have a payout method on file for you

Click set up payout method to take care of this

Kan je op een knop drukken recht en dan druk ik er op en krijg ik

sorry, this page is not available at this time.

Ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen

Betalen kan ik maar ontvangen niet.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord