annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Structuur in Ebay account

Hallo allemaal,

Als een adverteerder meerdere advertenties heeft staan, kan hij ze dan ook structureren op een bepaalde manier. 

Mijn bedoeling is om eigen advertenties van verschillende landen uit elkaar te halen, alleen heb ik geen idee hoe.

Als dat mogelijk zou zijn, zou het ideaal wezen. Nu wordt het een grote bende.

Met vriendelijke groet,

Gerson Spronk

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeling is.

Als ik het goed begrijp dan wil je advertenties op verschillende ebay sites plaatsen en die dan uit elkaar houden.

Voor zo veer ik weer is dit niet mogelijk, maar verkoop zelf enkel via .nl

Wel is het mogelijk als je de verkoopmanager gebruikt om dan bij je actieve aanbiedingen een eigen label toe te voegen. Hierin kan je dus alles zetten wat je wil en dan daarop sorteren.

Hoop dat je hier wat aan heb

groet van uit Elburg

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Bedankt voor je reactie.

Ik heb wel gezien dat je vanuit 1 land meerdere landen kunt aanvinken waar je wilt leveren.

Alleen als ik dan zoek op bijvoorbeeld de spaanse ebay komt mijn advertentie niet in beeld.

Als dat zou kunnen, hoef ik ook niet veel advertenties te maken en schrijven.

Elburg, dat is mooi in de buurt ;).

Met vriendelijke groet,

Gerson

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

op de spaanse ebay is je advertentie alleen te vinden als je binnen europa (Unión Europea) of wereldwijd (Todo el mundo) zoekt

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

In Spanje is al het geld toch al op.

Maar het valt zeker aan te bevelen voor een specifieke markt ook de betreffende eBay site te gebruiken voor de aanbieding (indien mogelijk). Anders heb je met eBay.com de meeste dekking, aanbiedingen daar geplaatst zijn afhankelijk van de categorie vaak op locale eBay sites ook zichtbaar.

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Wat je kan doen is werken met een winkel.

Als hoofdrubrieken neem je dan de landen of talen waarin je adverteert, en je wijst elke advertentie toe aan het land/taal waarvoor ze is bedoeld.

Indien je dan ook nog aanvinkt dat je de rubrieken getoond wil hebben naast al je advertenties, dan ziet elkeen die een object van je bekijkt deze winkelrubrieken en kan op het gewenste land/taal klikken.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Bedankt voor de reacties.

Ik denk dat de winkel het beste zal gaan werken, dat ga ik dan ook zeker proberen.

Ik hoop dan een beetje structuur te kunnen krijgen in mijn advertenties.

En wat betreft Spanje, we brengen er geld naartoe, dan moet dat ook een keer terugkomen ;).

Bericht 7 van 7
laatste antwoord