annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Particulier verkopen op Ebay internationaal - DRAMA !

fairtrade-us
Community-lid

Als particuliere verkopen. kun je beter maar niet verkopen via Ebay want het is een drama.



Ik heb in jan 2012 verkocht via Ebay.com (USA) een schilderij.


Twee weken nadat ik mijn schilderij al verstuurd had, kon ik pas over mijn geld bij Paypal beschikken. En dan mag je God op de knieen kussen dat de verkoper je een goede feedback geeft, anders had je het al helemaal niet meer gehad. Werkelijk dramatisch ! Twee weken in de stress gezeten in de hoop dat ik iets terug zou zien , voor dit prachtige kwaliteits stuk.


Daarboven op nog de Idiote kosten van Paypal en Ebay USA, werkelijk schandalig hoog.



Vandfaag weer zon fijne ervaring. Zakhorloge gisteren aangeboden op Ebay.de. Kosten 27 euro. Hij staat er nu nog steeds niet op !! Gebeld met Ebay.de - Ja, meneer het kan tot 24- uur duren, ik moet eerst gecheckt worden.


Ik heb een Feedback van 100% ! Stelletje dozen !



Advertenties van proff verkopers staan er wel direkt op , ik mag een dag wachten. Echt niet normaal.



Ebay voor kopers is Ok, Maar voor particuliere verkopers slecht. Je wordt als particuliere verkoper zwaar benadeeld. Kosten zijn ook schofterig hoog.


Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Particulier verkopen op Ebay internationaal - DRAMA !

mar_pc
Community-lid

Ja ik wil ook ff reageren.


Ik moet maandelijks 13,69ct betalen aan ebay .Waaromweet ik niet. zo hou je toch niets over! ik heb voor misschien voor 150euro verkocht . Weet jij misschien waarom?

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Particulier verkopen op Ebay internationaal - DRAMA !

abeldoorn
Community-lid

kijk eens bij > mijn ebay> mijn account


Daar kan je precies zien welke kosten ebay je in rekening brengt en waarvoor

Bericht 3 van 3
laatste antwoord