Niet alle geplaatste objecten worden opzoekbaar zoals item 350474334228 Wie weet hier wat over?
Via TurboLister maak ik veilingen voor 10 ansichtkaarten.
Na een upload komt er geen enkele foutmeldingen maar ik zie maar 6 objecten staan. Dus weer met TurboLister de overige 4 nog een keer uploaden. Vervolgens blijken ze er dubbel op te staan maar de eerste upload is nog steeds niet zichtbaar maar heeft wel itemnummers voor de objecten. Dus de eerste heb ik vervolgens verwijderd en die van de tweede uopload laten staan. Maar van die 4 blijkt er eentje helemaal nergens voor te komen maar hij bestaat wel. Dat is item 350474334228
Nu heb ik in het verleden weleens vaker gemerkt dat te veilen objecten gewoon niet opzoekbaar zijn. Tik je het nummer in, dan staat ie er gewoon bij. Maar opzoekbaar is het niet. Als je nu kijkt bij mijn veilingen, dan zie je 9 ansichtkaarten staan maar het zijn er dus 10. Ik wordt daar helemaal gek van. Overigens zijn er nu drie objectnummers voor dezelfde kaart, blijkt nu en dat heb ik inderdaad zelf gedaan maar zelfs met 3 objectnummers is de kaart nog steeds niet op te vragen. De nummers zijn:
350474334228
350474336236
350474329608
Dus wie weet hier wat over, is dat soms de reden dat ebay niet zo populair meer was, omdat objecten gewoon niet gevonden worden en dus geen koper trekken? Dit irriteerd mij behoorlijk namelijk. Want ik heb nog 600 ansichtkaarten en ben nu al de hele middag bezig met 10 stuks.
--
Bewerkt door sil-de-strandjutter op 30 Jun 2011 16:55 CEST