annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Naar een maand nog steeds geen geld gekregen

Ik heb op 15 jan een opject verkocht aan een persoon uit Duitsland.Tot op heden heb ik nog steeds mijn geld niet gekregen van ebay.

Het meisje had de zelfde dag nog netjes het geld overgemaakt via paypal volgens ebay daar krijg je namelijk bericht van.

Er werd mij gevraagd om ook zo snel mogelijk het opject te verzenden heb ik na 2 dagen ook gelijk gedaan en heb het ook als verzonden er neer gezet.

Paar dagen later kreeg ik van de verkoper ook een mooie feedback.

Nu een maand later heb ik nog steeds mijn betaling niet binnen heb vanmorgen 20 min aan de foon gezeten met paypal waar ik dan te horen krijg we kunnen niets voor u doen u moet mailen naar ebay.

Dat heb ik ook een paar keer gedaan alleen krijg je antwoord waar je weinig aan hebt

Volgens paypal heeft ebay het geld.

Ik krijg ook het gevoel dat ik kan fluiten naar mijn centen.

Iemand een idee hoe nu verder? 

-- Bewerkt door verseveld2007 op 8 Feb 2012 11:38 CET

-- Bewerkt door verseveld2007 op 8 Feb 2012 11:38 CET
Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Paypal moet je ook alleen gebruiken om mee te betalen en niet om mee betaald te worden. Er is ook vrijwel geen verkoper meer die Paypal  accepteert vanwege het proletarisch winkelen. Overigens als je denkt een betaling van Paypal ontvangen te hebben, dan kan dat zomaar 2 maanden later weer terug gedraaid worden vanwege een ongeautoriseerde betaling.

Maakt je alsjeblieft geen enkele illusie over de helpdesk van Paypal, want:

1. Paypal laat je voor het bellen dik betalen

2.  Je krijgt een stel onbenullen aan de telefoon die echt geen flauw idee hebben waar je het over hebt.

3. Een verkeerd woord van jou en ze pleuren de telefoon erop. Dit is voor jou trouwens nog de goedkoopste oplossing.

Je vraagt hoe nu verder. Neem je verlies en schaar je in het leger van de miljoenen andere Paypal slachtoffers. Je hebt maar 25 euro lesgeld betaald en dat is echt een koopje.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Ik heb het in de gaten en zal me verlies ook nemen je heb gelijk het kost me meer aan belkosten en energie dan het heeft opgeleverd.

Had nog wat audio spullen voor in de auto met een hogere verkoop waarde maar durf het niet meer aan,nu praat je over een tas maar voor het zelfde geld praat je over een veel hogere waarden.

FF een andere vraag ik heb meer als een maand terug een usb stick gekocht netjes betaald en heb de stick nooit ontvangen.

Sterker nog het hele bedrijf is niet meer te vinden op ebay.

Heb er een zaak van gemaak bij paypal 26 dec 2011 was de betaling.

Voor 3 feb zou ik bericht krijgen van Paypal.

3 feb kreeg ik een mail van paypal dat ze langer de tijd nodig hadden om tot een oplossing te komen nu ben je alweer 2 weken verder bijna maar hoor niets meer.

Iemand een idee nu hoe verder?

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

dat verkeerde woord zal wel geen fatsoenlijk NL zijn geweest want anders pleuren ze de telefoon er niet op!

PP heeft inderdaad in sommige gevallen hun beleid gewijzigd en kunnen nu maximaal 120 dagen een betaling vasthouden! vraag me niet waarom maar het is vaker gebeurt bij ( nieuwe ) verkopers en/of leden die weinig verkopen!

Persoonlijk heb ik er geen last van gehad en ik ben dan ook zo'n verkoper die kopers de gelegenheid bieden om met PP te betalen, ik zie dat als een service naar mijn klanten! Dat ik af en toe een rotte appel tegen kom neem ik voor lief

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Stuur nooit iets op alvorens het geld op je rekening staat!

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Volgens ebay had een pers het artikel gekocht.

Later kreeg ik een mailtje dat die pers ook het geld al over gemaakt had volgens ebay.

Ook kreeg ik een mailtje van ebay of ik het zo snel mogelijk wou  verzenden want dan zou ik zo snel mogelijk over mijn geld beschikken

Dus met andere woorden ik heb alles netje volgens de regels  van ebay gedaan

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

We zijn nu meer als 3 maanden  verder nog steeds geen geld en een oplossing.

Ze zijn nu in Duitsland bezig om het uit te zoeken waarom ik mijn paypal niet kan koppelen aan ebay duitsland.

Wel heb ik een bon gekregen van ebay omdat het zo lang duurde waarde was 30 euro wel netjes maar helaas kan ik nog steeds niet verkopen op de duitse ebay.

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

We zijn nu meer als 3 maanden  verder nog steeds geen geld en een oplossing.

Ze zijn nu in Duitsland bezig om het uit te zoeken waarom ik mijn paypal niet kan koppelen aan ebay duitsland.

Wel heb ik een bon gekregen van ebay omdat het zo lang duurde waarde was 30 euro wel netjes maar helaas kan ik nog steeds niet verkopen op de duitse ebay.

Bericht 8 van 8
laatste antwoord