annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik ben geschorst op Ebay omdat ik diverse keren geen feedback heb gegeven.

 
Bericht 1 van 8
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

Ik ben geschorst op Ebay omdat ik diverse keren geen feedback heb gegeven.

Blijkbaar zijn uw verzendkosten uw probleem. Enfin, zoals gewoonlijk Ebay die er een probleem van maakt.

 

Uw aanbiedingen zijn Duitstalig dus u verkocht op Ebay Duitsland. Internationale verzending is duur. Uw koper kan op voorhand de verzendkosten zien en is daar in principe mee akkoord. Ebay staat echter toe dat uw koper u positieve feedback geeft maar een lage sterrenbeoordeling.

 

Langs de ene kant heeft Ebay niet liever dat er zo veel mogelijk internationaal verkocht wordt. En langs de andere kant verzinnen ze een heleboel regeltjes - zoals dit sterrensysteem - om zo veel mogelijk obstakels te veroorzaken.

 

Ik hoop dat u kan zwemmen want dit schip dat Ebay heet, is pijlsnel aan het zinken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 7 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Ik ben geschorst op Ebay omdat ik diverse keren geen feedback heb gegeven.

Dat is jammer. Waarom heb je dan ook geen feedback gegeven? Want dan weten andere dat ze bij diegene ook kunnen kopen of niet en jij krijgt ook feedback. Ik geef altijd feedback!
Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Ik ben geschorst op Ebay omdat ik diverse keren geen feedback heb gegeven.

Voor geen feedback geven zal u echt niet geschorst worden. Voor feedback chantage e.d. kan dat wel. Feedback geven is namelijk niet verplicht. Of het netjes is om dat niet te doen is een tweede. Het foutief gebruiken van het feedbacksysteem door bijvoorbeeld druk uit te oefenen bij een verkoper etc is wel verboden en kan gevolgen hebben.

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Ik ben geschorst op Ebay omdat ik diverse keren geen feedback heb gegeven.

De 6 maanden ben ik 2x opnomen geweest in het ziekenhuis, tussendoor wel wat verkocht. Toen is het een en ander waarschijnlijk misgegaan. Ik heb altijd bij mijn weten geen klachten gekregen. 

Het is daarom onduidelijk voor mij wat de reden van mijn schorsing is.

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Ik ben geschorst op Ebay omdat ik diverse keren geen feedback heb gegeven.

U zult teveel defects hebben gescored voor verzendkosten, die zijn met 4.2 aan de lage kant.

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Ik ben geschorst op Ebay omdat ik diverse keren geen feedback heb gegeven.

Hartelijk dank voor uw reaktie,

 

Het is daarom onduidelijk voor mij wat de reden van mijn schorsing is.

Ik schijnt onder de maat gepresteerd te hebben.

Ik kan niet reageren naar Ebay. Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag was ik dab verkeerd gedaan heb.

Daarop kreeg ik het antwoord onder de maat gepresteerd, en de mededeling dat er niet meer gereageerd wordt op mijn eventuele mail.

Ik weet nog steeds niet wat ik verkeerd heb gedaan, Ze hebben gelijk dat het niet netjes is naar de verkoper, maar zonder waarschuwing te schorsen gegrijp ik niet.

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Ik ben geschorst op Ebay omdat ik diverse keren geen feedback heb gegeven.

Blijkbaar zijn uw verzendkosten uw probleem. Enfin, zoals gewoonlijk Ebay die er een probleem van maakt.

 

Uw aanbiedingen zijn Duitstalig dus u verkocht op Ebay Duitsland. Internationale verzending is duur. Uw koper kan op voorhand de verzendkosten zien en is daar in principe mee akkoord. Ebay staat echter toe dat uw koper u positieve feedback geeft maar een lage sterrenbeoordeling.

 

Langs de ene kant heeft Ebay niet liever dat er zo veel mogelijk internationaal verkocht wordt. En langs de andere kant verzinnen ze een heleboel regeltjes - zoals dit sterrensysteem - om zo veel mogelijk obstakels te veroorzaken.

 

Ik hoop dat u kan zwemmen want dit schip dat Ebay heet, is pijlsnel aan het zinken.

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Ik ben geschorst op Ebay omdat ik diverse keren geen feedback heb gegeven.

Ais je dit soort zaken aan een ander moet overlaten omdat je in het ziekenhuis ligt gaat het niet goed.

Bericht 8 van 8
laatste antwoord