op 22-07-2011 20:57
Hoi,
Ik heb vorige week een tweedehands lens verkocht. Alles is betaald en verstuurd en nu wil de persoon zijn geld terug omdat de lens volgens hem niet scherp is en niet goed is. Maar hij weet dat toch dat het geen NIEUWE lens is ....zijn voorstel is om de lens terug te sturen (op mijn kosten ;-( en ik moet het geld terug betalen.
Wat te doen?
Dit is voor mij allemaal nieuw.
Bedankt.
Lijkt me hier meer de vraag of je zelf goed weet wat je hebt verkocht. Als de lens een mankement vertoont, dan zou ik zelf als koper ook beslist mijn geld terug willen + alle verzendkosten. Heb je de lens in het verleden zelf gebruikt? Het lijkt er op dat je niet precies weet wat je hebt verkocht, omdat je het argument gebruikt dat het geen NIEUWE lens is. En dat is natuurlijk geen argument, want een tweedehands lens moet gewoon goed zijn, tenzij je aangeeft wat er mis mee is. Het is voor de koper ook een flink bedrag.....
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |