waarom kan je geen normale RODE negatieve feedback meer geven aan wanbetalers??ik zie steeds zgn 100% goede feedbacks bij bieders,die in werkelijkheid grove wanbetalers zijn!!
ik stel in ,dat ik geen biedingen wil van negatieve feedback bieders,maar blijkbaar kun je als verkoper alleen maar groene positieve feedbacks geven met het gevolg,dat wanbetalers bv 100 % "groene "positieve feedbacks hebben met de text NON PAYER, WARNING etc etc. maar die dus op deze manier wel kunnen blijven bieden ,terwijl ik ze geweerd heb..(want er is geen negatieve feedback op deze manier) Ook begrijp ik dat ebay de negatieve feedbacks weer verwijderd als de verkoper een niet betalings zaak heeft gemeld,en de fee heeft terug gekregen, en de wanbetaler een waarschuwing heeft gehad ....waarom???
ik kreeg net een bieder die ook niet betaalde,met 6 niet betaalde veilingen,binnen enkele maanden terwijl ik ingesteld heb,dat die niet mogen bieden, maar dat gebeurt dus toch!!
ebay doe hier aub eens iets aan, het kost anderen heel veel werk en tijd,alleen al om hun verkoopkosten terug te krijgen!!
... Meer weergeven