op 22-07-2013 21:30
Hallo
Een koper welke aangaf dat er een ketting van mij stuk is aangekomen,(ongelooflijk , mag wel los gemaakt zijn bij de douane) en ze
wilde deze betaling al terug van dit item toen ik hem een dag op de post had gedaan...
Ik bood haar een flinke vergoeding voor deze te gegeven om hem te kunnen laten repareren , weigerde deze vergoeding en het geld kwam retour
Zij wil het voledige bedrag terug van dit item, heb aangegeven dat ze deze vergoeding van $40,00 kan krijgen
of dat ze hem eerst retour aan mij doet en dan geld van me kan krijgen..
Tevens heeft ze uit kwaadheid nog een mooi ontvangen item gemarkeerd wat niet voldeed aan de omschrijving.. gewoon
heel onredelijk en onterecht!!
Ebay houd nu voor beide items dit geld vast... ik probeerde het zo op te lossen.. maar volgens mij trek je echt aan het korste eindje
als verkoper ..vind het steeds minder leuk zo als mensen met je omgaan...
Ze heeft inmiddels een claim ingediend
Hebben jullie voor zon situatie nog waardevolle tips...
U hoeft zelf niets te doen, PayPal regelt alles voor u en zal deze koper crediteren.