annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik heb iets verzonden zonder track&trace en koper claimt niets te hebben ontvangen, wat kan ik doen?

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Helemaal niets behalve het geld al dan niet onder dwang van een claim terug geven. Ik weet niet of het een duur item is dan wel hoe lang het al onderweg is maar ik stel altijd voor nog een paar dagen te wachten om hierna een refund te doen. U kunt moeilijk doen etc echter loopt u dan risico op een negatieve feedback. Overigens heeft u met T&T nog geen poot om op te staan. Zelfs aangetekende verzending van PostNL is niet goed genoeg voor PayPal. Alleen Fedex en nog een buitenlandse postbedrijf is geaccepteerd. Op de T&T site van PostNL staat namenlijk niets behalve het land van bestemming. Op die andere wel de volledige gegevens van de ontvanger.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos