Ik wil mijn gegevens aanpassen in het stukje informatie van zakelijke verkoper. Het lukt niet om de naam aan te passen wat te zien is in de advertentie. Ik zou ook graag mijn telefonnnummer willen veranderen wat ook te zien is in de advertentie.
... Meer weergeven
hallo, ik wil een koper een object aanbieden met vaste prijs die alleen gekocht kan worden door deze koper. ik zelf heb in het verleden ooit op deze manier een object gekocht zonder dat het object zichtbaar is voor iedereen.
... Meer weergeven
Sinds gisteren heb ik problemen met omschrijving object, ik gebruik de geggevens van voorgaande,sinds gisteren verschijnt in het tekst opmaak gebied allemaal tekens,heeft iemand dit ook gehad of kan iemand mij helpen hoe dit te verhelpen bvd 6008ria
... Meer weergeven
Als ik op de "betalen" knop in mijn e-mail klik, kom ik in een ebay scherm. Daar krijg ik een correct overzicht, maar als ik dan vervolgens op "doorgaan" klik, krijg in een paypal scherm met een ander, hoger bedrag. Verkoper geeft mij korting, maar ebay geeft dat niet door aan paypal. Ondanks dat het correct vermeld wordt in ebay overzicht.
... Meer weergeven
Hallo Ebay,heb enige tijd geleden wat spullen verkocht op de Duitse ebay. Nu wil ik weer spullen verkopen op Eby.de maar ik krijg na het invoeren van de verkoop side te zien dat ik niet internationaal kan verkopen !! Wat wordt daar mee bedoeld,ik heb al verkocht op de Duitse Ebay.de ,graag een antwoord van jullie wat ik moet doen om weer te kunnen verkopen op Ebay.de !? Mvg.Marius
... Meer weergeven
Ik wil kopers korting geven als ze meerdere (dezelfde ) artikelen van mij kopen. Bijvoorbeeld 1 CD voor 5 euro, 2 CDs voor 7,50, 3 CDs voor 10 euro, enz. Is dat mogelijk op Ebay?
... Meer weergeven
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn object langer kan aanbieden dan maximaal 10 dagen dat ik alleen kan kiezen? En hoe kan ik mijn object ook in het buitenland laten zien. Als ik naar bijv. ebay.com ga zie ik niet mijn aanbieding.
... Meer weergeven
Na heel wat jaartjes niets meer verkocht te hebben op Ebay vandaag mijn winkeltje (her)opent. Een boel verouderde info bijgewerkt en toen zag ik ook mijn Mij-pagina.....hoe werk ik die bij?
... Meer weergeven
hallo,ik wil beginnen met het verkopen van goederen op ebay,ik heb de gehele lijst afgewerkt wat er afgewerkt moet worden en krijg dan een regel te zien van; Pagina reageert niet hoe moet ik nu verder dan?
... Meer weergeven
Hallo allemaal Als ik mijn artikel die ik verkoop bij beschrijving wil doen kon ik altijd grotere letters en andere lettertype en kleuren instellen via dat balkje erboven,dat balkje is bij mij weg?? Weet iemand hoe ik die daar weer kan terugzetten? Mvg Bas
... Meer weergeven
Ik zie nergens een mogelijkheid om een je bankgegevens in te vullen; ik stuit steeds alleen op paypal, zonder aanvullende mogelijkheid om simpelweg een bankaccount in te vullen. Heb ik nu stront in de ogen, of is er wat anders aan de hand?
... Meer weergeven
er zijn 2 biedingen gedaan op 2 advertenties die over 2 dagen aflopen , deze biedingen zijn echter plots verdwenen . hoe kan dit , en wat is er gebeurd dat daar geen melding van is gemaakt. ik dacht dat biedingen bindend waren ebay nr. 321237981908 en nr. 321237981932 dit is nu de tweede keer in korte tijd dat dit gebeurd is
... Meer weergeven
Hallo, Ben een bginnende verkoper,en wil mijn aanbieding veranderen in Nu Kopen, is dat mogelijk en hoe moet ik dat doen? vr groeten, jo.
... Meer weergeven
er zijn twee artikelen van mij verkocht maar niet betaald. hier is voor de maand oktober wel provisie voor berekend; hoe krijg ik die terug? dit betreft artikel no.:141080547464 en 141077206482. gaarne uw reaktie.
... Meer weergeven
Telkens als ik probeer een object aan te bieden moet ik opnieuw mijn identiteit bevestigen , deze stuurt me dan steeds opnieuw naar het menu terug. Ik heb al PAypal maar dit werkt niet ..Of duurt dit enkele dagen en krijg ik dan per post een code ofzo.
... Meer weergeven
Ik heb diverse malen geprobeerd om een object met minimum verkoopprijs aan te bieden. Als ik de benodigde stappen heb ondernomen blijkt dat de mogelijkheid om een minimumprijs in te stellen helemaal niet bestaat. Er is helemaal geen knop voor, terwijl dat in het informatiecentrum wel wordt aangegeven ...?! Op buitenlandse ebay-sites lukt het wel. Graag uitleg. Groet, hmj1708
... Meer weergeven
hallo ik plaat iets te koop en krijg de in druk dat er 15 euro cent in rekening word gebracht want mijn rekening gaat bij plaatsing 15 cent omhoog is er iets veranderd graag u reactie afz ac v/d horst [ horstwijk ]
... Meer weergeven
hoe kan ik iets te koop aan bieden,ik heb geld gestort bij pay pal - dat is geaccepteerd en als ik iets te koop wil zetten vragen ze weer om bankgegens.
... Meer weergeven