annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo Ebay.wil verkopen op Duitse Ebay,maar hoe

Hallo Ebay,heb enige tijd geleden wat spullen verkocht op de Duitse ebay. Nu wil ik weer spullen verkopen op  Eby.de maar ik krijg na het  invoeren van de verkoop side te zien dat ik niet internationaal kan verkopen !! Wat wordt daar mee bedoeld,ik heb al verkocht  op  de Duitse Ebay.de ,graag een antwoord van jullie wat ik moet doen om weer te kunnen verkopen op Ebay.de  !?                             Mvg.Marius

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Vraag het EBAY of  toets bij "HULP" internationaal verkopen in. daar staat volgens mij alles, waaraan je moet voldoen. Kom je er niet uit dan neem je even contact op met  EBAY.

Hieronder een stukje uit de Hulppagina en als ik het zo snel zie, voldoe jij niet aan het criterium 10 beoordelingen. Er staat nog veel meer te lezen.

Wat je moet doen om te verkopen aan internationale kopers

1.
Controleer of je voldoet aan de volgende voorwaarden voor verkopers:
  • Minimumfeedbackscore van 10

• eBay-account met een goede reputatie

• Een geverifieerde PayPal-rekening

2.
Bied je objecten met een vaste prijs aan op eBay.comeBay.co.uk ofeBay.de en geef het volgende op:
  • Internationale verzendservice en -kosten

• PayPal als betalingsmethode

Uw (internationale) verkopen van de afgelopen 12 maanden zijn belangrijk. Hier kijken ze naar.

De regel is dat u pas op een andere site mag aanbieden als u 10 internationale verkopen positief heeft afgerond vanaf de Nederlandse site in de afgelopen 12 maanden. Hierna mag u 10 items per maand aanbieden op bijvoorbeeld .de.  Het is onduidelijk wanneer u onbeperkt mag aanbieden op .de. Wat ik veelal lees is ongeveer 100 positieve feedbacks, hierna is de beperking weg.

Een vraag stellen