annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

klacht

Beste Ebay-medewerkers,

 

Ik heb laatst schoenen verzonden waarvan de klant niet te vreden is. Nu zie ik ineens dat er een geschil geopend is. Ik denk dat er een miscommunicatie is ontstaan omdat deze klant engels spreekt en ik spreek niet goed engels. Hij heeft mij gemaild met dat hij zijn geld terug wilt. Ik ben bereid om zijn geld terug te retouren. Ik zie nu bij transactiegegevens dat het geld overgemaamkt is naar 'Ebay geschil'. Ik kan dus zelf het geld niet overmaken aan deze klant. Hoe moet ik dit doen? Ik wil dit zo spoedig mogelijk doen want wil van dit geschilgeval af zijn. En graag wil ik ook mijn schoenen terugontvangen van deze klant. Hoe kan ik dit regelen? Wilt u zo uitgebreid mogelijk vertellen welke handelingen ik nu moet ondernemen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Gurkan Acar

Hele onderwerp weergeven

Beste Jolanda, Gurkan heeft geen geld gestuurd, PayPal heeft het geld van Gurkan al weer afgepakt om het straks aan de koper terug te geven.

 

Het wordt nog een hele toer om de schoenen weer terug te krijgen.

 

 

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos