op 02-10-2011 19:24
Beste Ebay-medewerkers,
Ik heb laatst schoenen verzonden waarvan de klant niet te vreden is. Nu zie ik ineens dat er een geschil geopend is. Ik denk dat er een miscommunicatie is ontstaan omdat deze klant engels spreekt en ik spreek niet goed engels. Hij heeft mij gemaild met dat hij zijn geld terug wilt. Ik ben bereid om zijn geld terug te retouren. Ik zie nu bij transactiegegevens dat het geld overgemaamkt is naar 'Ebay geschil'. Ik kan dus zelf het geld niet overmaken aan deze klant. Hoe moet ik dit doen? Ik wil dit zo spoedig mogelijk doen want wil van dit geschilgeval af zijn. En graag wil ik ook mijn schoenen terugontvangen van deze klant. Hoe kan ik dit regelen? Wilt u zo uitgebreid mogelijk vertellen welke handelingen ik nu moet ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Gurkan Acar
Beste Gurkan,
Ten eerste moet je geen geld sturen totdat je je schoenen weer terug hebt, anders ben je je geld kwijt en je schoenen.:|
Dat er een geschil is geopend zou ik niet zo paniekerig over doen.
Vraag de verkoper om de schoenen terug te sturen, en als je dit hebt ontvangen boek je alsnog het bedrag terug.
Terug sturen is altijd op eigen kosten.
Waarschijnlijk moet je reageren, dus dit voorstel zet je ook in het geschil.
Verder kun je gebruik maken van de vertalings machine op google.
Mocht er iets zijn laat dan maar even weten dan help ik je wel.
jolanda
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |