op 02-10-2011 19:24
Beste Ebay-medewerkers,
Ik heb laatst schoenen verzonden waarvan de klant niet te vreden is. Nu zie ik ineens dat er een geschil geopend is. Ik denk dat er een miscommunicatie is ontstaan omdat deze klant engels spreekt en ik spreek niet goed engels. Hij heeft mij gemaild met dat hij zijn geld terug wilt. Ik ben bereid om zijn geld terug te retouren. Ik zie nu bij transactiegegevens dat het geld overgemaamkt is naar 'Ebay geschil'. Ik kan dus zelf het geld niet overmaken aan deze klant. Hoe moet ik dit doen? Ik wil dit zo spoedig mogelijk doen want wil van dit geschilgeval af zijn. En graag wil ik ook mijn schoenen terugontvangen van deze klant. Hoe kan ik dit regelen? Wilt u zo uitgebreid mogelijk vertellen welke handelingen ik nu moet ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Gurkan Acar
Als de koper de schoenen had teruggestuurd(op zijn kosten)hadden jullie onderling het geld kunnen regelen.
Deze koper heeft een claim gestart èn behoudt het object.
Vraag iemand om hulp,die wel de talen spreekt.
Als je ook naar het buitenland verkoopt,moet je wel in het Engels schrijven.
Voorlopig houdt Paypal het geld onder zijn hoede,tot de koper gelijk krijgt.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |