op 06-11-2011 10:27
ik heb een ebaynaam en wil hier graag onder verkopen,omdat ik nieuw ben moet ik paypal gebruiken en dat vind ik geen enkel problee,ik vind juist paypal makelijk en heel snel.
maar nou ik weet niet wat ebay nou weer maakt,maar het is 1 groot elende elke keer,met mijn andere namen heb ik alleen maar problemen gehad,en nou hebben ze een nieuwe regel,mensen die betalen betalen het aan ebay,zowel met bankrekening als paypal.
ik heb wat verkocht en is betaald met paypal,betaling ontvangen via pay pal,maar dat staat nog niet op mijn rekening van paypal maar op een rekening van ebay,paypal betaald dit 29-11 aan mij uit,en het is betaald op 29-10 dus ik kan 4 week wachten op mijn geld,en de verzendkosten vooruit betalen dat is toch niet meer normaal of wel.
nog 1 ding verkocht,voor 301 euro,dit is betaald dit gaat via de bank,deze mensen betalen aan ebay en ik krijg daarna 14 dagen later mijn geld van ebay op mijn rekening en weet je wat het ergste is,dit moet naar het buitenland,52euro verzendkosten,deze moet ik vooruit betalen,dus ik kan 52 euro betalen en 14 dagen wachten op mijn geld.
dit is toch niet meer normaal,wat van macht hebben ze over ons,
en wat is de rente wel niet wat ze daar allemaal van binnen halen.
ik moet dingen verzenden terwijl ik nog geen geld heb,ebay heeft het geld van mijn verkochte objecten.
ik wil het lieve helemaal niet verzenden want ik heb nog geen geld.
kopersbescherming kan dat allemaal wel zo mooi zeggen,jij werkt voor ebay,maar als jij nou 1 maand langer moet wachten op jou loon zou jij dat goed vinden?
ik moet netjes elke maand mijn huur betalen en alle andere kosten,ik heb een vorige week wat verkocht voor 301 euro,dit is verzonden en weet je wij hebben nou 10 november en ik krijg pas 5 DECEMBER mijn geld,dan is bijna 1 maand.
ik kan mijn geld 2 week eerder krijgen als de koper een positieve punt aan mij geeft,ik heb het verzonden aan de koper en kan nou de koper een mailtje sturen wil jij mij alsjeblieft een positieve punt geven want dan krijg ik mijn geld over 14 dagen,geef jij mij niet een positieve punt dan trekt ebay 1 maand lang rente van mijn geld.
iedereen van ebay die voor ebay werkt weet dat dit niet normaal is,en weet ook dat hier heel veel klachten over gaat komen,maar tja jullie kunnen er ook niets aan doen,jullie krijgen opdracht van de hogere personen,maar weer eerlijk normaal is het toch niet.
als jullie baas zegt ik betaal jullie loon 1 maand later dan zijn jullie toch ook niet blij,en ga je daar melding van maken,tja wie weet krijg je dan het antwoord wel van de baas dan zoek maar een andere baan,want dat antwoord heb ik van ebay gehad.