annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay houd geld 4week vast,maar moet wel verznden van ebay

m*beertje
Community-lid

ik heb een  ebaynaam en wil hier graag onder verkopen,omdat ik nieuw ben moet ik paypal gebruiken en dat vind ik geen enkel problee,ik vind juist paypal makelijk en heel snel.

 

maar nou ik weet niet wat ebay nou weer maakt,maar het is 1 groot elende elke keer,met mijn andere namen heb ik alleen maar problemen gehad,en nou hebben ze een nieuwe regel,mensen die betalen betalen het aan ebay,zowel met bankrekening als paypal.

 

ik heb wat verkocht en is betaald met paypal,betaling ontvangen via pay pal,maar dat staat nog niet op mijn rekening van paypal maar op een rekening van ebay,paypal betaald dit 29-11 aan mij uit,en het is betaald op 29-10 dus ik kan 4 week wachten op mijn geld,en de verzendkosten vooruit betalen dat is toch niet meer normaal of wel.

 

nog 1 ding verkocht,voor 301 euro,dit is betaald dit gaat via de bank,deze mensen betalen aan ebay en ik krijg daarna 14 dagen later mijn geld van ebay op mijn rekening en weet je wat het ergste is,dit moet naar het buitenland,52euro verzendkosten,deze moet ik vooruit betalen,dus ik kan 52 euro betalen en 14 dagen wachten op mijn geld.

 

dit is toch niet meer normaal,wat van macht hebben ze over ons,

en wat is de rente wel niet wat ze daar allemaal van binnen halen.

 

ik moet dingen verzenden terwijl ik nog geen geld heb,ebay heeft het geld van mijn verkochte objecten.

 

ik wil het lieve helemaal niet verzenden want ik heb nog geen geld.

 

 

 

 

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

kopersbescherming
Community-lid

sprookjes? inderdaad

 

ik lieg? nee, u niet

 

ik in de maling genomen door ebay? nee, in het ootje

 

Antwoorden (15)

Antwoorden (15)

m*beertje
Community-lid

sprookjes?

 

ik lieg?

 

ik in de maling genomen door ebay?

 

Auszahlungsdatum*: 05.12.11 So erhalten Sie Ihre Auszahlung schneller: Versenden Sie den Artikel noch heute und markieren Sie ihn als „verschickt”. Mehr zum Thema Auszahlungen erhalten. Kontaktieren Sie unseren Kundenservice, wenn Sie nicht genau wissen, wie Sie weiter vorgehen sollen.

 

dit is mijn uitbetalings datum van iets wat ik verkocht heb en betaald is op 2-11-2011

de uit betalings datum van ebay is 5-12

 

dus het zijn sprookjes?

 


Auszahlungen auf ein PayPal-Konto
Wenn Sie sich für PayPal entscheiden, wird Ihre Auszahlung 14 Tage nach dem Zeitpunkt getätigt, zu dem Sie den Artikel als verschickt markiert haben. Die Auszahlung geht dann direkt auf Ihr PayPal-Konto ein. Mit PayPal erhalten Sie Ihr Geld am schnellsten

 

14 dagen naar verzending uitbetaald dus niet 4 week.

 

m*beertje
Community-lid

en dan staat er ook nog bij als je het meteen verstuurd dat je binnen 14 dagen je geld krijg,ik heb meteen verzonden,maar ik krijg toch nog over 4 week mijn geld,waarom dan niet gewoon 14 dagen later.

 

 

m*beertje
Community-lid

ik doe mee met proef draaien voor het nieuwe ebay beleid.

 

alsjeblieft als iemand van ebay dit leest denk aan de mensen die het krap hebben,ik heb 2 kids 1 daar van zit nog in de luiers en ik kom op dit moment door ebay in geld nood,ik ben alleen al 120 euro kwijt aan verzendkosten die ik voor heb moeten schieten,dit heb ik hard nodig met 1 zielig inkomen.

die 120 euro had ik nodig om de laatste ander half week door te komen voordat ik mijn loon weer krijg,ik red het deze maand niet.

ik vind het oneerlijk 29 november krijg ik een klein deel hier heb ik niet veel aan dit is 15 euro,5 december krijg ik pas al het geld terug,en het ergste is dat ik deze dingen heb verkocht om sinterklaas kadootjes te kopen voor mijn kids,dat gaat niet lukken nou omdat ik die dag pas mijn geld op paypal bij geschreven krijg.

ik ben zo teleurgesteld

anjab7302
Community-lid

Ebay en Paypal zijn twee handen op 1 buik,dat wisten we al...

En dat Ebay opgezet is ten voordele van....Ebay ( en Paypal),wisten we waatrschijnlijk ook al..

 

Er kan dus weer gegomd worden( of wordt ik hierdoor nu ook geschorst,door dit zomaar te zeggen? Waar is dan de vrije meningsuiting gebleven?

 

Ik kan helemaal onderaan de lijst geen commentaat meer geven,dus,dan maar hier de betekenis,die ik op internet gevonden heb voor "in het ootje nemen"Mbeer,je hebt gelijk!

'iemand voor de gek houden' Ebay houdt je straal voor de gek!

-- Bewerkt door anjab7302 op 18 Nov 2011 14:32 CET
kopersbescherming
Community-lid

Als u van mening bent dat eBay met PayPal u niet een maand op uw geld mag laten wachten dan is eBay niets voor u.

Gelieve dan niet meer via eBay aan te bieden.

 

Als u daarentegen van mening bent dat eBay en PayPal u wel een maand op uw geld kan laten wachten dan is eBay er voor u.

Gelieve dan wel via eBay aan te bieden (met PayPal natuurlijk).

 

m*beertje
Community-lid

ik moet gewoon 1 maand wachten op mijn geld en de verzendkosten voor uit betalen en daar ben ik kwaad om,is toch niet normaal 1 maand wachten voor dat jij je geld krijgt,ik moet iets verzenden waar ik nog geen geld van heb ontvangen,maar ebay wel.MIJN GELD

stephanthecollector
Community-lid

eBay heeft geen rekening waar het geld wordt vastgehouden als het geld naar je betaalrekening wordt overgemaakt gaat het niet eerst naar een rekening van eBay, klanten betalen nooit via eBay en eBay maakt nooit geld over naar jou, waarschijnlijk is dit een poging tot oplichting en ik zou dit dus melden aan ebay en niets verzenden!!!!!!!

 

Dus nogmaals voor de duidelijkheid EBAY heeft GEEN rekening waar klanten geld naar overmaken zodat ebay na 2 weken het geld overmaakt naar jou VERZEND dus niets!!! en maak hier melding van.

 

Paypal kan inderdaad geld vasthouden voor een periode van 21 dagen, dit gebeurt vaak bij vooral nieuwe verkopers

m*beertje
Community-lid

In het ootje nemen Waar komt de zegswijze iemand in het ootje nemen vandaan?

Iemand in het ootje nemen betekent 'iemand voor de gek houden, iemand beetnemen'

 

dus kortom in de maling nemen,

kopersbescherming
Community-lid

U bent een beetje in het ootje genomen door eBay.

Allemaal sprookjes die er vertelt worden.

 

De werkelijkheid is dat u lang op uw geld moet wachten en het is ook nog te hopen dat u het uiteindelijk kan houden.

 

Wel jammer dat u daar dan zo'n last van hebt.

Want daar heeft eBay helemaal geen boodschap aan.

 

Toch alvast een leuke sinterklaas en een fijne kerst gewenst.

En natuurlijk gelukkig nieuwjaar.

 

 

stephanthecollector
Community-lid

KB werkt niet voor eBay want hij verkoopt niet op eBay! ook staat hij niet op de loonlijst (voor zover ik weet) hij is simpelweg iemand met veel ervaring die hier geheel belangeloos zijn antwoorden geeft!

 

m*beertje
Community-lid

kopersbescherming kan dat allemaal wel zo mooi zeggen,jij werkt voor ebay,maar als jij nou 1 maand langer moet wachten op jou loon zou jij dat goed vinden?

 

ik moet netjes elke maand mijn huur betalen en alle andere kosten,ik heb een vorige week wat verkocht voor 301 euro,dit is verzonden en weet je wij hebben nou 10 november en ik krijg pas 5 DECEMBER mijn geld,dan is bijna 1 maand.

ik kan mijn geld 2 week eerder krijgen als de koper een positieve punt aan mij geeft,ik heb het verzonden aan de koper en kan nou de koper een mailtje sturen wil jij mij alsjeblieft een positieve punt geven want dan krijg ik mijn geld over 14 dagen,geef jij mij niet een positieve punt dan trekt ebay 1 maand lang rente van mijn geld.

 

iedereen van ebay die voor ebay werkt weet dat dit niet normaal is,en weet ook dat hier heel veel klachten over gaat komen,maar tja jullie kunnen er ook niets aan doen,jullie krijgen opdracht van de hogere personen,maar weer eerlijk normaal is het toch niet.

 

als jullie baas zegt ik betaal jullie loon 1 maand later dan zijn jullie toch ook niet blij,en ga je daar melding van maken,tja wie weet krijg je dan het antwoord wel van de baas dan zoek maar een andere baan,want dat antwoord heb ik van ebay gehad.

 

 

m*beertje
Community-lid

ik verkoop al jaren op ebay,maar dit jaar is het een ramp,het ene probleem naar het andere.

voorals als je een levertijd hebt van 8 tot 10 werk dagen dan schorsen ze je daar ook op,omdat ze willen dat je het binnen 2 dagen verzend,wat niet haal baar was

hughwitte
Community-lid

Het gaat hier om aanbiedingen geplaatst op eBay.de. Sinds kort is dit daar in voege:


eBay Deutschland und Österreich: Pilotprojekt für neues Zahlungsverfahren

Im Rahmen des neuen Verfahrens zahlen die Käufer den Preis für einen Artikel nicht mehr an den Verkäufer, sondern direkt an eBay und eBay bezahlt den Verkäufer.


Pilotprojekte zur Unterstützung neuer Verkäufer

Pilotprojekt für ein neues Zahlungsverfahren auf eBay: Käufer zahlen direkt an eBay und können ihre bevorzugte Zahlungsmethode auswählen.

stephanthecollector
Community-lid

Als het inderdaad zo is als u zegt dan kunnen ze de tent wel gaan sluiten, dan is er toch niemand meer die op die voorwaarden ook maar iets wil verkopen!

 

in mijn ogen dus ronduit belachelijk

m*beertje
Community-lid

hoi met rijst.

 

jawel ebay heeft dat nou wel,ik verkoop al jaren op ebay,iedereen die een oude naam heeft blijft bij het oude,iedereen die een nieuwe naam aan maakt die krijgt het te doen met de nieuwe regels.

 

ik heb ook duidelijk mail van ebay gekregen waar alles in staat,heb ook met paypal aan de telefoon gesproken en word gezegt dit zijn de nieuwe regels van ebay, en daar heeft iedereen die nieuw is zich aan te houden,heb je een naam dan blijf je het op de oude manier houden,iedereen die nieuw is krijgt op deze manier  betaling van ebay.

 

heb ook op google gezocht en ben ook van andere landen (duitsland) veel negatieve verhalen tegen gekomen,veel mensen zijn hier niet blij mee,en ik al helemaal niet.

 

op heb moment dat iemand iets bij jou koopt en betaald en je het verzend en verzend aan hebt geklikt gaat de tijd in van de betaling,dus als ik nou iets verzend aan klik op ebay krijg ik meteen van ebay een mailtje wanneer de betaling van ebay word gedaan.

 

vind je het niet erg,niet meer normaal toch.

 

heb mail gehad van ebay dat de betaling van een verkocht opbjedct voldaan is op mijn paypal,en ook verzonden en kreeg meteen mail van ebay wij boeken 29-11 het geld over op u paypal rekening.

 

nogmaals dit is echt,en geen oplichting heb zowel met ebay als paypal aan de telefoon gesproken om te zeggen waar ze nou weer mee bezig zijn.

Een vraag stellen