annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Je kunt GEEN sterretjes meer geven bij mij......of toch wel ?! @Martijn

Leden en vooral verkopers,

Ik heb aardig wat kennis van eBay maar doe toch beroep op jullie kennis.

Het is tegenwoordig zo

- Als je verzendkosten GRATIS zijn kunnen kopers GEEN sterretjes geven en krijg je automatisch 5 sterren.

- MAAR.....Nu bestaat er ook een mogelijkheid om automatisch 5 sterren te krijgen voor "Communicatie"

Echter mag je dan geen enkele communicatie hebben met de koper, ik laat de kopers altijd via "verkooper manager pro" een automatische mail sturen als ik de betaling binnen heb en als ik het object verstuur. Lijkt me een goede service toch ?:|?!

Maar als ik in aanmkering wil komen voor die 5 sterren die een koper NIET kan geven zoals bij verzendkosten, mag ik dan niet meer de koper op de hoogte houden van zijn aankoop ?:O

Wie kan mij meer vertellen hoe dit precies zit ?

Thanks!:-)

Groeten!

Hele onderwerp weergeven

Ik vrees dat men alleen de automatische toekenning van de sterren krijgt als men met tracking verstuurt en het tracking nummer opgeeft. Anders zou de verkoper kunnen aanduiden dat het verstuurd is, en één of enkele dagen later de werkelijke verzending doen. 

Als men niet in aanmerking komt voor de automatische toekenning kan een tevreden koper nog altijd een gedetailleerde beoordeling geven van vijf sterren. Vermoedelijk is één van de redenen dat de automatische toekenning van vijf sterren voor communicatie er is gekomen, dat men in het verleden vaak de opmerking maakte dat men moeilijk de communicatie kan beoordelen als er geen geweest is.

Een vraag stellen