op 16-06-2012 01:03
Leden en Martijn
Ik heb meer dan 500 transacties in 3 maanden gehad, een positieve feedback score van 99.2% geen enkele openstaande rekeningen en ben langer dan 90 dagen lid maar ik kan nog steeds niet onbeperkt verkopen op eBay.
Ik heb nu nog steeds een Verkoperslimiet en mag maar 340 objecten per maand of 500 Euro per maand verkopen.
Aan die 500 Euro zit ik al binnen een week. Ik zit met een grote vooraad en kan niets meer aanbieden door dat verkopers limiet.
Ebay.com heeft me telefonisch aangegeven en beloofd gezien eBay NL policy dat naar 90 dagen lid zijn die beperking er automatich af gaat, ik heb hem nog steeds!
Ik word er gek van, wie weet hoe nu te handelen?
eBay geeft niet thuis of verwijst me door naar een pagina die niet bestaat.
Ik denk dat ik maar ga stoppen met eBay, ik blijf met enorm veel goederen zitten.
Martijn of andere leden ,suggesties ?
Moedeloze verkoper.....:|
Krijg ik weer een autmatische mail terug van eBay.
Dit heb ik allang gedaan. Snappen ze nu echt niet het probleem.
Hartelijk dank voor uw e-mail met betrekking tot het plaatsen van aanbiedingen op eBay.
Graag help ik u verder met deze situatie. Ik heb uw account mediashop-2012 nagekeken en gemerkt dat u uw verkoperslimiet heeft bereikt.
Waarom hebben uw verkoopactiviteiten een limiet gekregen?
Om de veiligheid van uw account en de site te beschermen zijn er bepaalde limieten ingesteld. Onder andere op het aantal aanbiedingen dat per persoon geplaatst mag worden. Deze limieten zijn ingesteld om te voorkomen dat (nieuwe) gebruikers veel aanbieden en vervolgens afzien van de transactie.
Wat kunt u nu doen?
U kunt deze limieten gemakkelijk verhogen door uw persoonsgegevens te laten controleren. Dit kunt u doen door de instructies op te volgen die u te zien krijgt wanneer u een limiet heeft bereikt of door de volgende stappen te volgen:
1. Klik op Site-overzicht (bovenaan de eBay-pagina)
2. Scroll naar het gedeelte Verkopen
3. Klik onder 'Beginnen met verkopen' op 'Verkopersverificatie'
4. Volg de verdere instructies
Via de bovenstaande link heeft u de keuze uit drie mogelijkheden om uw gegevens te laten controleren:
1. Controle via creditcard
2. Controle per post
3. Controle per telefoon
*Uitleg*
1. Controle via creditcard
Dit werkt direct online zodat u meteen verder kunt met verkopen:
Door een creditcard op te geven voor de controle van uw persoonsgegevens kunt u direct een geverifieerd verkopersaccount aanmaken.
Belangrijk: deze optie geldt alleen voor Visa of Eurocard/MasterCard. Als u geen van deze creditcards heeft, selecteert u de optie 'Persoonsgegevens laten controleren per post' om de identificatie van uw verkopersaccount te voltooien.
2. Controleren per post:
eBay stuurt u binnen 3 werkdagen per post een bevestigingscode. U heeft deze code nodig om een geverifieerd verkopersaccount te openen. In de brief staan verdere instructies over hoe en waar u de bevestigingscode moet invoeren. U kunt dit ook direct doen door onderstaande stappen te volgen:
1. Klik bovenaan de eBay-pagina op de link Site-overzicht
2. Ga naar de middelste kolom Verkopen
3. Klik onder 'Hulpmiddelen voor verkopen' op de link 'Bevestigingscode invoeren - verkopers'
4. Volg de verdere instructies
Opmerking: internationale post kan langer dan drie werkdagen duren.
3. Verificatie per telefoon
U kunt een code per telefoon aanvragen. Op deze manier kunt u onmiddellijk verdergaan met verkopen.
Uw verkopersaccount is nu geverifieerd.
Let op: de gegevens die u ingeeft zullen alleen worden gebruikt om uw identiteit te verifiëren en om fraude te voorkomen, zoals in ons privacybeleid wordt vermeld.
Ons privacybeleid vindt u op de onderstaande webpagina:
http://pages.ebay.nl/help/policies/privacy-policy.html
Ik wens u veel succes met het handelen op eBay!
Martijn laat ook niets van zich horen......pfff!
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |