annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De koper is ontevreden

Ik had een prachtige sony minidisc recorder-player wel tweede hands maar een enkele keer gebruikt te koop gezet.

Een bod uit duitsland ,ok hij wilde hem DOLGRAAG kopen.Transactie ging heel traag en ik had even mijn twijfels of hij hem nog wilde hebben , maar goed uiteindelijk betaalde hij.

N krijg ik een mail dat hij zijn geld terug wil daar de sony onder de krassen zit zowel bovenop als op het display!! Dit is totaal onwaar , onmogelijk zelfs. Of zijn geld terug of hij wil de helft van zijn geld terug 80 euro.Kan dit alles zomaar? Ik had de wel of geen retourbutton niet geactiveerd, helaas maar toch.Ik verkoop regelmatig op ebay en marktplaats maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. ik heb een melding gemaakt bij customer service.

Weet iemand hoe je hier verder mee om moet gaan , ik zeg verkocht is verkocht. Hij ziet er prima uit , hij werkt alsof hij zo uit de doos komt dus waarom weer terug nemen?

Hele onderwerp weergeven

Met Abeldoorn eens.

Laat de koper maar foto`s sturen met daarop goed zichtbaar waar de beschadigingen zitten.

Ik ga ervan uit dat je het goed hebt verpakt en het dus goed moet zijn aangekomen.

Geen geld terug sturen voor je bewijs hebt.

Als je van ezelf overtuigd bent dat het prima in orde is dan kun je op zijn hoogst een negatief feed-back krijgen van de koper voor ontevreden, maar dan beantwoord je die gewoon met jouw mening eronder.

Is missschien niet leuk, maar we hebben de eerste negatief allemaal overleefd 😉

 

Succes

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos