annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

object niet ontvangen, verkoper reageert niet, Ebay doet ook niets

Hallo,

 

Al ruim een half jaar geleden heb ik een object gewonnen en dezelfde dag betaald. Omdat het maar niet kwam mailde ik de verkoper hoe dit kon. Geen reactie. Toen een klacht ingediend bij Ebay. Ik moest dit een aantal malen bevestigen aangezien ze het zo serieus nemen. Het enige wat nu gebeurd is, is dat het geschil gesloten is, het object nooit aangekomen is en de verkoper nog vrolijk verkoopt (en aan de feedback te zien nog vrolijk anderen oplicht). Iemand ervaringen wat nu te doen? 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

object niet ontvangen, verkoper reageert niet, Ebay doet ook niets

En alweer een helder resumé van de koperservaring op eBay.

Alleen met PayPal geniet u kopersbescherming (soms).

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

object niet ontvangen, verkoper reageert niet, Ebay doet ook niets

 
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

object niet ontvangen, verkoper reageert niet, Ebay doet ook niets

Zelfde ervaring hier met een fransman, reageert te laat op vragen, met smoes was op vakantie, is opgestuurd, ik vraag het na op postkantoor waarna je weer antwoord krijgt het is economic opgestuurd je krijgt het binnen paar dagen ben al 2,5 maand aan het wachten, ebayervaring is hetzelfde als hierboven geschil gesloten en niks meer over gehoord. Alleen de fransoos heeftde pechndat ik alle gegevens van hem heb bankgegevens adres, naam van cafe wat hij exploteert en de nodige facebook paginas, tripadvisor dus als hij denk dat hij 118 euro op de pocket heeft gaat hij pech hebben ik nagel hem aan de schandpaal als ik zijn smoesje moe ben
Bericht 4 van 4
laatste antwoord