op 14-01-2011 17:23
Heeft Ebay een limiet ingesteld aan het aantal antwoorden dat je mag geven over een bepaald onderwerp! ik kan bij een bepaald onderwerp namelijk niet meer antwoorden want krijg er steeds een foutmelding te zien en dat ik het onderwerp niet mag bekijken! erg vreemd allemaal.
Oke dat kan ook.
Ik begrijp nu in ieder geval hoe het hele betalingssysteem werkt.
Natuurlijk kan ik ook begrijpen dat de verkoper enige zekerheid wil hebben wat betreft het wel/niet ontvangen van de betaling.
Bij mijn verkoper is er echter weinig begrip naar mij als koper toe. Hij dwingt me om hem positieve feedback te geven, anders weigert hij het item te verschepen.
Ik vind het nogal risicovol om buiten de regels van Ebay te handelen, ook al zegt KB dat dit geen invloed heeft. Eerlijk gezegd vind ik dat je dan als verkoper geen internationale aankopen moet toestaan.
Ik probeer het nu met de verkoper op te lossen, maar hij houdt stellig vol aan zijn voorwaarde.
Kan ik hem nu vragen het geld terug te storten of hoe werkt dat? Ik wil hem wel tegemoet komen en niet meteen een geschil starten, maar zie geen andere optie als hij blijft weigeren.