Postzegels en munten
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

kosten bij verkoop

Al enkele jaren verkoop ik in de wintermaanden postzegels via Ebay. Hierbij zijn alleen kosten verschuldigd bij verkoop. De kavels welke ik niet verkoop kon ik wederom, zonder kosten, aanbieden bij Ebay. Thans krijg ik de opmerking dat er 0,35 per ka...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 993 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos

Opgelost! Bof of plof? 1 oz goud

Normaal staat er bij chinese repro's het woord "plated" of iets dergelijks.Tja, en nu twijfel ik. Zie hier .Als het niet echt ik denk ik dat ik een "case" heb. Als het wel echt is heb ik mazzel.Maar ja, dat gedoe als het niet echt is, daar heb ik gee...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1954 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Munten

Heb gisteren een munt gekocht bij Muensdachs en nu blerikt dat hij pas terugkomt 19 sept en vanaf de 20e pas kan verzenden.Heb de munt al betaald met paypal, wat nu??

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 957 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Rijksdaalders 1959 en 1960

Twee weken geleden heb ik twee Nederlandse rijksdaalders van een Franse verkoper gekocht. Bij ontvangst viel me direct de glanzende kleur op, alsof het prooflike/proof munten waren. Nu geloof ik niet in een jackpot, maar ik vraag me wel af hoe deze m...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2172 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

hangmapjes

is het normaal dat als je een hangmapje hebt het velletje aan een kant erin vast geplakt is mvg

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1455 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

Gaat het over het kopen of verkopen van postzegels van Nederland, dan worden er vaak percentages van de cataloguswaarde bijgesleept. Vaak is een prijs van 50% voor de verkoper al heel wat en sommige kopers menen dat ze niet meer willen betalen dan 20...