annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wonderbaarlijke veilingen en -opbrengsten

Gaat het over het kopen of verkopen van postzegels van Nederland, dan worden er vaak percentages van de cataloguswaarde bijgesleept.

Vaak is een prijs van 50% voor de verkoper al heel wat en sommige kopers menen dat ze niet meer willen betalen dan 20% (met een collectie vol gaten als gevolg).

Soms gebeurt het dat bij een veiling van een apart item de catalogusprijs een paar keer over de kop gaat.
Het lijkt me leuk om dergelijke veilingen op dit draadje te verzamelen.

:-)
Bericht 1 van 1.461
laatste antwoord
1.460 ANTWOORDEN 1.460

Deze verkoper bood geen verzekerde verzending aan. Maar had hij het wel aangeboden dan had ik waarschijnlijk nog voor normale verzending gekozen. Het door mij gekochte object moet al een behoorlijke prijs hebben wil ik het aangetekend laten verzenden, hollander hé. Of per PayPal betalen natuurlijk. Dit was een, voor mij, onbekende verkoper. Meestal koop ik bij mij bekende verkopers(sters)
Maar ik wou alleen maar aantonen dat Ebay in deze gevallen helemaal niets voor je (kan) doet. Hooguit een beetje de druk opvoeren maar daar moet je niet mee aankomen bij een grote verkoper. En uiteraard heb ik deze muntjes allang afgeschreven.
En, mijn beste Niek, ik ben met het kopen op Ebay begonnen in 2002, dus ben ik een jaar of 7 actief op dit schitterende medium.
Theo Elke morgen weer een nieuw begin!
Elke morgen weer een nieuw begin!
Bericht 1381 van 1.461
laatste antwoord

... en zo ontstond de Eerste Nederlandse Bond van Ebay-Aankoop-Afschrijvers :)

het Nederlandse vingertje

Bericht 1382 van 1.461
laatste antwoord

Ik weet wel een leuke naam voor je
Bericht 1383 van 1.461
laatste antwoord

vertel eens

Bericht 1384 van 1.461
laatste antwoord

http://link.marktplaats.nl/287162808

Wederom alle toppers voor een prikkie. Houdt het nu nooit eens op. Justina wederom actief op Marktplaats. Dat dit soort figuren toch hun spullen kan blijven aanbieden is toch te zot voor woorden.

Natuurlijk afkomstig uit Flevoland. Het paradijs voor oplichters en bedriegers.

Ik moet mijn activiteiten op Ebay staken omdat ik als zeer actieve verzamelaar een zakelijk account moet nemen vanwege mijn te hoge verkopen.

De wereld van Ebay zit soms erg vreemd in elkaar.
Bericht 1385 van 1.461
laatste antwoord

Ik had hem ook al gezien.
Weer vele leuke aanbiedingen : http://verkopers.marktplaats.nl/5722764

Maar het is zinloos dit soort veiligen te melden, dat heb ik inmiddels van marktplaats geleerd. Hun helpdesk is wel beter georganiseerd dan die van eBay.
Bericht 1386 van 1.461
laatste antwoord

Wel de 1e prijs voor creativiteit.
Wat te denken van de volgende wervende teksten voor drie plakplaatjes van een cent.

Het spook van de inflatie ligt op de loer !!! Wist u dat het verzamelen van postzegels ,als u een top verzameling heeft ,u over de waarde geen vermogens rendement heffing hoeft te betalen ?
U bij diverse gerenomeerde handelaren ook contant kunt betalen ?
Het verzamelen van postzegels,munten , kunst en antiek een enorm rendement kan opleveren ?
Verzamelt u al ? Zie dan alle mooie aanbiedingen van ons op marktplaats , ook voor de verzamelaar met een niet zo brede beurs ,heel veel verzamel plezier .wij garanderen u uiterste discretie bij aan en verkoop van postzegels en kunst.
Hier wordt aan geboden de serie 077-080 + 049 die geen certificaat krijgt
Deze serie wordt hier bij bod en opbod verkocht
Taxatie waarde ca 200,00 Inzet prijs 50,00 verzendkosten 1,00
verzendkosten 7,50 aangetekend ( boven 250,00 verzekerd )
Een bod boven inzet dat een week of minder stand houdt zal worden toegewezen .
Buiten deze advertentie hebben wij een zeer omvangrijke voorraad Nederland en Overzee .
Uit veiligheids overwegingen kunnen bezichtigingen na afspraak plaats vinden bij onze bank.
ZIE VOORAL OOK ONZE AANBIEDINGEN VOOR DE VERZAMELAAR MET SMALLERE BEURS.
Bericht 1387 van 1.461
laatste antwoord

Creatief is het wel. Dat moet ik je nageven.

Toch is en blijft het te zot voor woorden dat dit allemaal maar kan.

Smallere Beurs? Wat heet smallere beurs. Het zijn nog belachelijke vraagprijzen ook. Mij verbaast het dat er kopers voor zijn. Als je toch zolang actief bent en blijft zullen kopers er zeker zijn. Echte leken op het gebied van de filatelie zullen we dan maar zeggen.

Tja sommigen hebben postzegels verzamelen als hobby, aanbieders als deze het oplichten van mensen.
Bericht 1388 van 1.461
laatste antwoord

Het is inderdaad gewoon oplichting, fraude, flessentrekkerij.
Bericht 1389 van 1.461
laatste antwoord

flessentrekkerij is het zeker niet!
Bericht 1390 van 1.461
laatste antwoord