annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

L.S., Voor verkoop kavels van postzegels geplaatst

L.S., Voor verkoop heb ik kavels geplaatst van postzegels. Om die kavels te plaatsen dien ik een prijs te noemen die de plaatsing mogelijk maakt. Uit die kavels kan men via de uitgebreidde tekst ook individueel een serie kopen, het geheel wordt uitgebreid toegelicht op de tekstruimte. Nu geschied hetvolgende. Er zijn personen die ingaan op de prijs die zoals genoemd om de site mogelijk te maken. Zie 5814albert. en klikken een bod in zonder de tekst te lezen. Het gevolg is dat dan de ebay aanneemt dat de site c.q. aanbieding verkocht is en het allermooiste is dan nog dat ik daar 8% voor moet betalen omdat een geintresseerde

te tekst van de aanbieding niet leest  en klakkeloos denkt ik bied maar wat. Bovendien krijg ik daar ook de correspondentie over die nergens op slaat.

Waarschijnlijk doe ik iets fout of Ebay is daar niet op ingesteld. !!!!! In principe zou bijvoorbeeld "niet van toepassing""een tekst kunnen zijn i.v.p. het verplicht noemen van een prijs. Dat is op marktplaats wel het geval.

Graag reaktie en het gaat mij niet om enkele euro's maar de annulatie van de rekening september stel ik wel op prijs.

Met vr. groeten

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

L.S., Voor verkoop kavels van postzegels geplaatst

Helaas is uw manier van aanbieden op eBay niet mogelijk.

U kunt geen deel-collectie aanbieden en vervolgens in de tekst aangeven dat hieruit losse series kunnen worden gekocht voor een in uw omschrijving genoemde prijs. eBay heeft dan geen enkel inzicht in wat u al dan niet verkoopt. Wel is het mogelijk om elke serie afzonderlijk aan te bieden tegen uw vraagprijs of een kleine collectie in een keer tegen uw vraagprijs.

Dit zorgt voor meer aanbiedingen op Ebay en wordt dus ook een stuk duurder voor u. eBay maalt hier uiteraard niet om.

Hoe meer u ze betaalt, hoe beter. Mijn advies: Bied uw postzegels aan op Marktplaats of een andere gratis site en accepteer nooit Paypal als betalingsmethode.

 

Bericht 2 van 2
laatste antwoord