annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

betaald, maar er staat van niet

Anonymous
Niet van toepassing

beste lezer,

vanmiddag een LCD scherm voor mijn gopro 'gewonnen'. ik helemaal blij, voor 35 euro namelijk.

ik meteen betalen, en ik weet 100% zeker dat ik de betaling heb afgerond, maar nu staat er op mijn ebay dat ik nog niet heb betaald. hoe is dit op te lossen of duurt het even voordat het geld binnen is?

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Mijn eBay, Aankoopgeschiedenis, rechts bij het item, Meer acties, Markeer voor betaling verzonden.

Of u werkelijk hebt betaald kunt u zien als u bij uw PayPal account inlogt en begrijpt wat daar allemaal staat.

Maar kijk vooral naar uw bankrekening of creditcard waar het geld vandaan moet komen, over een paar dagen.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt, ik heb hem nu op 'marken als betaling verzonden' geklikt. ik ga mn'n creditcard afschrijvingen in de gaten houden. enig idee hoelang dat zou kunnen duren van nl naar hongkong?

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Als u een online creditcard overzicht hebt duurt het een paar dagen voor dat de afschrijving zichtbaar is. De overkomst van het item uit HK duur ongeveer 2-8 weken. Start geschil na veertig dagen en waardeer op tot claim binnen het aangegeven tijdschema.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Omdat u een (0) bent kan het zijn dat PayPal de betaling op het zogenoemde strafbankje zet. Let dus op de creditcard afschrijving.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord