annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper vraagt voor paypal fees

Ik heb zojuist een item (nintendo 3ds) op een auction gewonnen. Hij komt vanuit het Frans gedeelte van België. De verkoper is nieuw (had maar 1 feedback), maar daar maakte ik mij niet zo druk over. Zijn advertentie was in het Frans, dit had ik dus niet gelezen. Er stond in dat paypal werd geaccepteerd, maar dat dit eerst gevraagd moest worden. Dat heb ik niet gedaan.

 

Vervolgens heb ik de auction gewonnen, ik heb netjes betaald, vervolgens krijg ik 2 uur later een mail dat het geld terug is gestort. Samen met een nieuwe rekening waarop paypal fees zijn toegevoegd. Het is niet een heel groot bedrag, maar volgens mij ben ik niet verantwoordelijk voor die kosten, en moet de verkoper deze normaal betalen. Ook een probleem is dat mijn geld op mijn paypal geblokkeerd staat omdat ik een groot bedrag teruggestort heb gekregen. De laatste keer dat dit gebeurde duurde het 2 weken voordat het weer beschikbaar was. De verkoper heeft wel gezegd dat als ik het nieuwe bedrag overmaak paypal automatisch het bedrag weer beschikbaar zou maken. Hier heb ik echter mijn twijfels over.

 

Mijn vraag is; Mag de verkoper uberhaubt naar paypal fees vragen, en maakt paypal mijn bedrag weer beschikbaar als ik het item alsnog koop. 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Koper vraagt voor paypal fees

PayPal is nogal duur voor de verkoper. eBay houdt van rente trekken.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord