annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb iets gekocht en nog niet betaald en nu wil ik het product niet meer hebben kan dat?

Beste lezer,

 

Ik ben nieuw en nog niet bekent met ebay,

Ik heb op 20-7-2013 op betalen gedrukt om te kijken of ik dan de omgerekende prijs zou zien.
Daarnaast heb ik de verkoper een mail gestuurd met wat de verzenddkosten zouden zijn als hij het naar nederland zou sturen?

Nu heeft hij het vandaag opgestuurd volgens een mail die ik deze ochtend kreeg (25-7-2013)

Terwijl ik het product nog niet betaald heb en ook niet wil hebben?
Wat moet ik nu doen? Afwachten tot dat het binnen is? Of betalen? Ik weet namelijk niet hoe ik de verkoper via de mail kan benaderen. En krijg kan ik nu een boete krijgen omdat ik niks betaald heb?

 

Mvg, een bezorgde consument

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Ik heb iets gekocht en nog niet betaald en nu wil ik het product niet meer hebben kan dat?

hoi

 

weet je al hoe je dat moet doen?? ik heb het zelfde probleem, maar kan niets verwijden van die site... wil er 1 hebben maar perongeluk 3 keer aangeklit.. waar kan ik het veranderen?

 

groetjes marcel

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Ik heb iets gekocht en nog niet betaald en nu wil ik het product niet meer hebben kan dat?

Hoi,

Ik zit met het zelfde probleem. Ik had op kopen gedrukt, maar toen kwam ik erachter dat de verkoper het niet naar Nederland verzond, nu heb ik al een ander product gekocht en hoef ik hem niet meer. Hoe kan ik het annuleren? Want ik heb begrepen dat als je niet betaald je een boete krijgt en daar zit ik ook niet op tee wachten
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Ik heb iets gekocht en nog niet betaald en nu wil ik het product niet meer hebben kan dat?

vraag de verkoper de koop ongedaan te maken en maak de procedure af, die dan volgt.

 

Je kunt natuurlijk ook helemaal niets doen, dan meld de verkoper een onbetaalde koop bij Ebay om uiteindelijk de verkoopprovisie terug te krijgen.

 

Dit probleem is volgens mij al vele malen op dit forum voorbij gekomen.

 

Bij Ebay is kopen=kopen en niet een beetje kopen. Wel kun je vergissing natuurlijk ongedaan (laten) maken.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Ik heb iets gekocht en nog niet betaald en nu wil ik het product niet meer hebben kan dat?

Kan iemand mij bpvertellen hoe dit afgelopen is aangezien mij hetzelfde overkomen is
Bericht 5 van 5
laatste antwoord