annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heb veel producten gekocht zodat ik 10% korting kreeg

Ik zou 10 % korting krijgen als Ik bij exactyimes 5 sets van een product zou kopen dus ik koop 6 sets . Ook zou ik een present krijgen omdat de eerste bestelling niet goed was gegaan . Nu bleek de 10% ook een foutje en zou weer een present krijgen ook werd er beloofd denstickers van alle potjes te verwijderen en alles in de potjes te verzenden die bij de advertentie staat. Nou werkelijk alles hebben ze ingetrokken ik.heb me aan de afspraak gehouden maar de verkoper exactimes dus niet en ik heb nu voor veel geld producten gekocht en krijg niks wat beloofd is wat moet ik nu doen vind dit gemeen en oplichting. Wat nu???
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

Heb veel producten gekocht zodat ik 10% korting kreeg

Yes i get a born pretty no wipe topcoat a good one this time
Born pretty chameleon 8 color set
Born pretty mirror chrome powder silver

So yes when i received al of this i am very glad with the solution from miya thank You do much

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 3 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Heb veel producten gekocht zodat ik 10% korting kreeg

Dit is een forum.U moet dit zelf oplossen met de verkoper.

Waarom geeft u zoveel negatieve fb aan de verkopers.

Als ik zulke slechte ervaringen had met ebayverkopers,zou ik hier niet kopen.

Als verkoper zou ik u blokkeren.

 

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Heb veel producten gekocht zodat ik 10% korting kreeg

Yes i get a born pretty no wipe topcoat a good one this time
Born pretty chameleon 8 color set
Born pretty mirror chrome powder silver

So yes when i received al of this i am very glad with the solution from miya thank You do much
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Heb veel producten gekocht zodat ik 10% korting kreeg

Ik weet niet wie u bent maar ik heb voor veel geld producten gekocht en deze dame was nieuw in dienst en had fouten gemaakt wat kan gebeuren en omdat het om verschillende fouten van verschillende producten ging kon alles niet in 1 mail. Maar ik snap niet wie u bent want ik koop niks bij u toch en wij zijn prima tot een oplossing gekomen sterker ik heb nog meer producten gekocht bij deze verkoper omdat ik tevreden ben over de meeste producten en zoals ik al zei dat waren er veel dus gaat er wel eens wat mis en dat dit in een forum komt heb ik geen idee van hoe dat kan want dit bedrijf verdiend een pluim voor de oplossingen die na alle fouten zijn geboden dus nogmaals misschien kunt u beter uw excuses aan mijn aanbieden voor het onterecht betichten van dingen die ik vlgs u gedaan zou hebben. Mag ik uw naam en achternaam hebben want dan kan ik bij ebay even verhaal halen waarom dit in een forum zit en wie u bent en uw functie is binnen ebay?
Mvg

N Bos
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Heb veel producten gekocht zodat ik 10% korting kreeg

Ik weet niet hoe dit in een forum terecht is gekomen want ik heb prive berichten gestuurd over en weer met deze dame dus absoluut niet voor in een forum dus als iemand het kan verwijderen heel graag.

Dank je wel
Bericht 5 van 5
laatste antwoord