op 06-12-2011 17:21
Hallo mede Ebayers 🙂
Ik heb en vraag over het kopen op Ebay. Dat zal jullie wel niet verbazen.
Ik heb de laatste week een aantal objecten gekocht en ineens (nooit eerder gehad) krijg ik te maken met een uitgestelde betaling. Het vreemde is als ik bv. 2 objecten koop ik een uitgestelde betaling krijg........koop ik bv. 5 minuten later weer een object dan gebeurt dat niet. Ik het inlogscherm van paypal wordt je verzocht evt. een creditcard te koppelen aan je paypalaccount..............(echt niet want ik heb geen creditcard en wil hem ook niet).
Ik heb paypal gebeld maar daar wordt gezegd.............ja, dat doet de computer......jaja. Dus daar wordt ik ook niet wijzer van.
IK ben al lid sinds 2009 en betaal altijd keurig direct na het winnen van een object en er staat (gelukkig) genoeg op mijn tegenrekening.
Hebben jullie enig idee hoe dit kan want ik vind dit niet leuk meer op te kopen op Ebay.
Ik had namelijk nog wat items nodig voor de kerst en nu moet ik door die uigestelde betaling maar zien of ze binnen komen voor die tijd 😐
@Apeldoorn
Voor mensen die een cc hebben en daar gelukkig en tevreden mee zijn.............even goede vrienden 😉
Ik zelf neem om bepaalde redenen waar ik verder niet op inga GEEN cc.
Eigenwijs????????????.................ja misschien wel..............maar ik moet dan wel ongemakken van Paypal op de koop toe nemen.
Ze schrijven nl. wel de bedragen van mijn tegenrekening af maar de status uitgestelde betaling blijft lekker staan..............
That's the charme of Paypal...............nou ja ..........volgens de telefoniste is de pc daar schuldig aan. 😐