op 17-03-2011 13:28
Hallo kan iemand mij antwoord geven op een vraag ,iemand is niet zo te vreden over mijn artikel ik vertel hem sent het terug ,ik betaal alles terug nu vraagd die om de douane kosten en terug send kosten alles moet ik eerst betalen wat zijn de regels voor dit heb ik wat met die douane kosten te maken niks toch en ik dacht dat ik ook niet de terugsend kosten moet betalen ik hoop hier antwoord op te krijgen groeten watchonline09'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Als je je strikt aan de regels wilt houden dan hoef je in principe niet eerder een refund te doen voordat je je item terug hebt! alleen moet je dan wel een claim afwachten, je kan de koper ook voorstellen om een gedeeltelijke refund te doen, ik weet niet wat er mis is met het item maar een koper moet in mijn ogen ook een bewijs van enig defect kunnen bewijzen b.v door middel van foto's.
het voordeel van een gedeeltelijke refund is dat je dan de verzendkosten niet terug hoeft te betalen, als de koper een volledige refund wil maar wel het item wil houden ben je niet verplicht om de verzendkosten terug te betalen omdat de koper het item immers houdt.