Ik kocht eind november een onderdeel om een kostbaar meetinstrument mee te repereren. Bij aankomst zag het er nieuw en onbeschadigd uit maar helaas is het elektrisch gezien defect en onbruikbaar en zou zelfs schade en de rest van het instrument kunnen veroorzaken indien gemonteerd en in gebruik genomen. Met een eenvoudig weerstandsmeter, in elke bouwmarkt voor enkele tientjes te koop had de verkoper het onderdeel kunnen controleren. Hij is er van uit gegaan dat het nieuw is en werkend. De verkoper is zelf een ervaren technicus en op zijn website zie ik een omvangrijk instrumentarium. Hij had het onderdeel dus eenvoudig voor verzending kunnen controleren. De verzending van Duitsland naar Nederland heeft er meer dan een maand over gedaan en ook al vele maisl zijn uitgewisseld wat er mis kan zijn. In zijn advertentie staat "Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich" Ik heb hem een foto gestuurd waarin ik het ding test met een weerstandameter en de uitslag is goed af te lezen. Terugsturen heeft weinig zin want die kan de vuilnisbak in en kost alleen maar verzendkosten. Welke rechten heb ik nog, Hij adverteert ondertussen met een tweede en een tientje duurder, Wel dezelfde foto met serienummer van de mijne. Betaling is gewoon per giro gedaan ik kreeg namens Ebay een verzoek tot betaling. Hij is al jaren actief op Ebay en goede reputaie maar nu blijft het stil. Foto is van de oude die uit het instrument komt anders zou de hele wereld 'm kunnen traceren niet leuk voor hem.
... Meer weergeven
Please send me a new titleist putter grip.
Objectprijs: US $39,99
Bestelnummer: 10-05070-52545
Objectnummer: 313071639202
Verkoper:
Geschatte levering:
di, 30 jun - ma, 14 sep
Je bestelling wordt verzonden naar:
Totaalbedrag bestelling:
Prijs
US $39,99
Verzending
US $14,99
Totaal afgeschreven van
US $54,98
... Meer weergeven
Geachte heer mevrouw, ik heb vandaag het bestelde ontvangen bestelnummer 01-06234-84172 objectnummer 18554230357 maar helaas kapot. Hoe regelen wij dit op korte termijn verder i.v.m. de naderende kerst. Hopendwe op een spoedige behandeling. Met vriendelijke groet, J.A.Cleef
... Meer weergeven
How can I find stores that donate to Charity, those with the ribbons guys? Don't seem to be able to locate them. Might as well buy christmasgifts from them 🤗
... Meer weergeven
Hallo Ebay community, Ik kan geen dingen meer kopen op Ebay en waarom is mij een raadsel. Als ik wil afrekenen met Paypal krijg ik de mededeling: "Je betaling kon niet worden verwerkt. Controleer je betalingsgegevens of selecteer een andere betalingsoptie." Het gaat om 2 verkopers: 1 in Duitsland en 1 in Slowakije. Beide accepteren Paypal en beide verzenden naar Nederland. Er staat voldoende geld op mijn Paypal rekening. Mijn Paypal rekening is volgens de laatste wetgeving van de EU (PSD2) geverifieerd. Ik heb dit probleem nog nooit gehad. Twee weken geleden heb ik bij een Britse webshop wat gekocht en toen verliep de financiële afhandeling via Paypal prima. Wat doe ik fout of moet ik doen om met Paypal op Ebay te kunnen betalen?
... Meer weergeven
Om 21:00:00 sluit een veiling om 21:00:07 wordt er nog geboden. Daardoor ben ik overboden maar volgens ebay regels sluit de veiling toch? Ik bood al op 6 November winnaar pas op 9 november de eerste bieder gaat toch voor? Eigen regels van Ebay
... Meer weergeven
Hoi allemaal, Met Peter. Ik ben bezig op eBay.nl een zoekopdracht te maken met als objectlocatie 'Europese Unie' En nu krijg ik zoekresultaten in mijn mail met items die zich allemaal in Noord-Amerika bevinden. Zijn er meer personen die dit hebben? Is dit mogelijk een fout in eBay? Bedankt voor jullie reacties. Groeten, Peter
... Meer weergeven
ik krijg melding dat ik 6 lampen heb gekocht terwijl ik alleen heb zitten kijken.Hoe kan dat nou heb er geen 1 bevestiging gegeven dat ik ze wil kopen Heb al erbij gezet hoef ze niet maar hoor van niemand niks. H v Rodijnen
... Meer weergeven
Ik heb een koop op ebay de geanuleerd bij verkoper, nu wil verkoper dat ik de koop bij ebay annuleer zodat hij de, door hem betaalde, bemiddelingskosten van ebay terugkrijgt. hoe doe ik dat?
... Meer weergeven
Hallo allemaal, wie kan mij helpen? ik wil iets kopen op eBay maar ik krijg steeds de melding dat ik een credicard aan moet melden als ik op betalen druk via PayPal, dit probleem heb ik nog nooit eerder gehad en ik heb echt al veel dingen geprobeert en als ik me zelf aanmeld op paypal dan zie ik gewoon dat mijn bank is geverifeerd met mijn paypal en als voorkeur is geselecteerd. nog extra info: ik heb iets gekocht op 1 oktober en dat is gewoon goed gegaan en is gewoon van mijn bankrekening af gehaald maar gisteravond 2 oktober kon ik ineens helemaal niks meer zonder een creditcard... echt heel erg vaag en ik niks doen om dit te verrandere. heeft iemand een iedee? dank jullie wel en hoop dat ik snel weer mijn betalingen kan voldoen met vreindelijke groet jan,
... Meer weergeven
Mijn verkoper doet enorm zijn best om het goed te maken. Ik wil daarom mijn negatieve feedback herzien. Nergens kan ik een manier vinden om dat te doen. Weet iemand of dat kan en hoe?
... Meer weergeven
Ik ben op zoek naar een positieregelaar ofwel een voelspriet wit de HR901 voor mijn minidisc de JA 3 es MDS30421 Wie kan mij daaraan helpen ?
... Meer weergeven
Soms krijg ik een leuk voorstel van Ebay en of de verkoper. Maar als ik daarop in wil gaan en erop klik gebeurd er niets. Ik ga naar de standaard "advertentie" maar zie nergens waar ik op het voorstel in kan gaan. Doe ik wat verkeerd? Of werkt deze feature gewoon niet? Het item staat nog steeds te koop en ook nog steeds het aantal van daarvoor. Dus niemand is mij voor geweest. Zie de afbeelding voor een voorbeeld. Mvg, Dominic
... Meer weergeven
Ik wil ongeautoriseerde activiteiten melden
IK bestel niet deze object :- ( instant Microsoft Xbox Live Gift Card - Green 25 G.B.P .. instant Microsoft Xbox Live Gift Card - Green 25 G.B.P .. Objectprijs: GBP 22,50 Bestelnummer: Objectnummer: Verkoper:
Totaalbedrag bestelling: Prijs GBP 22,50 Totaal afgeschreven van Paypal GBP 22,50 )
Ik hoop op een oplossing - en bedankt.
... Meer weergeven
Ladies and gentlemen
I have noticed that there are Fake items sold on ebay. I did not expect that at least on ebay. It was an article on the 26th of June 2020. After receiving is revealed that this is a fake and clone worthless. It is not worth even 30 Euro whereas i have paid € 119,99. The seller doesn't replay to my e-mails. I consider him as fraud and cheater.
Regards
Syed
... Meer weergeven
Hallo , Hoe komt het dat de mogelijkheid om feedback te geven over mijn aangekochte goederen verdwijnt ook al heb ik de goederen nog niet ontvangen. ? Ik kan zelfs geen contact meer nemen met de verkoper !
... Meer weergeven
ik zou alle dvd,s van louis de funes willen kopen uit de jaren 50 en begin 60 maar deze moeten wel nederlandse ondertiteling hebben kunt u mij verder helpen mvg jack emailadres is koevoetsjac@gmail.com
... Meer weergeven
Ik heb een aankoop gedaan waarvan er werd gezegd dat het nieuw is. Na ontvangst stonk mijn bestelling naar tabak en het item is absoluut niet nieuw. Ik heb foto's gestuurd naar de verkoper om sporen van gebruik aan te tonen. Die is akkoord is gegaan mijn kosten en die van de retouren terug te sturen. Moet ik alsnog een geschil openen of is dit voldoende?
... Meer weergeven
Ik zie een heleboel "uvc" "germecidal" lampen op ebay. Ik kan UVC LEDs herkennen en dat zijn deze NIET. MEnse denken dat ze daarmee hun huis kunnen ontsmetten, DAT KAN NIET. Zo krijgen mensen COVID! Halen jullie die eens weg?
... Meer weergeven