hallo even wat opinies vragen ik heb een voorwerp gevonden via bidding , start is onder 1pond voor zo ver ik kan zien is er geen minimum prijs en de bid eindigd in 6 dagen de fotos geven een fantastisch produkt, retail prijs ongeopende doos is 29 euro in de winkel kan dit een vreemde actie zijn van de verkoper om meer uit te halen on prijs dan zichbaar, moet ik daar bij mijn reservatie hebben om hier op te bidden tot een zelf gewenste max prijs? http://www.ebay.co.uk/itm/WARHAMMER-40-000-ORK-TRUKK-WELL-PAINTED-/282227089332?hash=item41b60b9fb4:g:XFIAAOSwHsRYCROc thx
... Meer weergeven
Ik wil een van mijn twee e-mail adressen verwijderen.Hoe kan ik dat doen? Ik heb nu twee e-mail adressen, een moet er weg. Dat is fout gegaan, vandaar!!!
... Meer weergeven
Ik heb een nieuwe prijs afgesproken met de verkoper, anders dan op de site staat. Nu vraag ik mij af hoe te betalen. De verkoper zegt een nieuwe factuur (bill) te sturen maar hoe ontvang ik deze? Via ebay of op mijn eigen mail adres. Kan ik dan betalen via paypal?
... Meer weergeven
Ik heb mijn order ontvangen maar er zat maar een 10e in het flesje heeft gelekt ook bij gebruik schiet de dop er vanaf, orderno, op dit moment niet bij de hand maar het gaat om Ahsan Attar 30ml Rose
... Meer weergeven
als ik een product uit bv. china bestel zonder shipping kosten kan ik dan nog andere kosten verwachten voor bv. bezorging of douane kosten
... Meer weergeven
Verkoper heeft duidelijk geschreven dat de garantie 6 maanden is. Ik heb nu een defect product en de verkoper wil niet helpen. Hij zegt dat de garantie periode voorbij is. Waar kan ik mijn recht halen?
... Meer weergeven
Geachte heer/mevrouw, Het blijkt dat ons ebay account is gehackt. Er is een bestelling geplaatst maar dus niet door ons. Het betreft de Viehtreiber Viehtreib apparat ani shock Pro 1500 Elektro Tiertreiber € 568.00. Wij hopen dat de order hierbij geannuleerd is, (Objectnr, 361153764316) Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Steve Edery
... Meer weergeven
ik heb 22 september een Smart Rubberized Hardshell Hard Case, Cover with Keyboard Skin for Apple MacBook gekocht. ik heb vandaag 4 oktober mijn pakketje gekregen. de smart rubberized hardshell hard case zat erin maar de cover with keyboard skin was er niet. mijn design was een engelse vlag. mijn vraag is: wanneer krijg ik mijn cover with keyboard skin (britisch flag)?
... Meer weergeven
Beste redactie, Ik verzamel o.a. Nederlandse singels. Waarom nu geen rubriek singles meer bij eBay Nederland ??? Mjn lol raakt er na 17 jaar af ! Neem aan dat niet de bedoeling is. In plaats van prettiger wordt het steeds minder gebruiks vriendelijk! Doe hier iets mee. Ik zie dat de verkopen van singles enorm is ingezakt?! Hoe zou dit kunnen??? Succes verder en ga niet zo door, Groet, Siep Bousma
... Meer weergeven
Volgens mij heeeel slecht. Ze hebben mij een bericht gestuurd over een door mij gekocht object met daarbij de vermelding van een track/tracenummer, waarop je kunt klikken, maar daar volgt een foutmelding: vod.ebay.nl. Als je dan probeert via hun site iets over dit onderwerp te lezen, dan is er niets te vinden. Hoe kan ik Ebay vragen om een bericht met een werkzame link te sturen?
... Meer weergeven
Ik wil een bestelling betalen maar kan het bedrag niet overmaken. Kan geen pay pal rekening openen. Kan ook niet op hun site komen waar eventueel een rekeningnummer staat.
... Meer weergeven
Geachte heer/ mevrouw, Mijn email adres (inlognaam) en mijn wachtwoord klopt alleen het werd aangegeven dat het niet klopte. Dus ik heb een wschtwoord aangevraagd alleen ik heb de emails niet ontangen waarin de nieuwe wachtwoord in staat. met vriendelijke groeten, K Ip
... Meer weergeven
I want to contact ebay because I have a problem buying from a seller. He cannot send me a invoice because of some global thing? I cannot pay for single items and pay for high shipping costs. I tried to e-mail ebay via this site, but it keeps kicking me back to question options. How can I contact ebay???
... Meer weergeven
Maar moet nu bankrekening bij Pay-pal bevestigen , maar dit lukt niet ! Pay -pal voor outlook geeft aan dat op dit moment de ontvanger geen geld kan ontvangen ? hoe nu verder , want het bedrijf zit op het geld te wachten
... Meer weergeven
Ik vond een verkoper die games verkoopt en die geeft korting op de verzendkosten als je meer items bestelt, maar ik weet alleen hoe je per item gelijk kunt afrekenen. De verkoper zelf stuurde een berichtje waarin stond dat er een winkelmandje of karretje is, maar die kan ik niet vinden. Weet iemand hoe dit zit?
... Meer weergeven
ik heb een object gekocht en betaald maar deze verkoper staat niet meer ingeschreven op ebay aleksej.petrov 8 object nummer 272352953431
... Meer weergeven
Geachte men,mev. Heb vorige week maandag bij jullie een witte sieradenkast met spiegel bij jullie besteld,maar heb de spiegel niet onvangen. Kan de beataling niet vinden en heb geen creditcard dus kan niet met pay pal betalen...en nu???? Graag spoedig antwoord!!! Groetjes, Inge van de Rijdt
... Meer weergeven
Als ik via ebay iets bestel en betaal via paypal verloopt die procedure volautomatisch zonder dat er een wachtwoord vereist is Mogelijk staat dit ergens zo ingesteld. Waar kan ik dat vinden en aanpassen zodat voor elke ebay/paypal transactie het paypal wachtwoord wordt gevraagd.
... Meer weergeven
Ik heb een aankoop gedaan als gast, omdat dit de enige manier was om het object te laten leveren bij iemand anders.
Het object is niet geleverd. Hoe kan ik nu een geschil openen?
Ik ben bij Ebay niet bekend als koper. Wel heb ik een ontvangstbewijs van Paypal voor de betaling van dit object.
Ik heb de verkoper gemaild, maar geen antwoord ontvangen.
... Meer weergeven
pakket uit de UK komt niet aan , is op 26-06-16 verzonden met het EBAY global Shipping Program, ref
Wie kan ik bellen/contacteren om dit pakket te vinden ?
... Meer weergeven