op 14-11-2016 11:20
Goede morgen ebay ik wilde vragen of het mogelijk is om op apcepgiro te betalen ik heb paar x mee gemaaken dat ik me gel kwijt ben
door verzendingen ik wacht u bericht af gr jeroen schwartz
hallo poststuk,
hele goede uitleg gegeven, hoeft nu eigenlijk niet meer een mail naar ebay te zenden.
compliment.
chris.
Even ter aanvulling bij Chriskoos:
Je bent kennelijk nieuw, lees dan eerst even de hulp paginas door. Daar staat alles.
Verder:
1. Ebay zelf verkopt NIETS. er worden zaken aangeboden door een VERKOPER. Deze beopaalt hoe er betaalt moet worden (staat altijd keurig in de advertentie vermeld.) Als iets onduidelijk is neem dan ALTIJD eerst kontakt op met de VERKOPER
2. Acceptgiros worden niet meer gebruikt, zeker niet bij verkopers op ebay (en in het buitenland kennen ze deze helemaal niet)
3. Wil je zekerheid betaal dan met PAYPAL (voor info ga naar de site van paypal. Kost de koper niets (maar de verkoper helaas wel)
hi jeroen, dit is de ebay community, waaar andere ebay gebruikers, vragen proberen te beantwoorden.
ebay zelf benaderen, doe je naar de help pagina te gaan, customer support, dan bereik je de klantenservice van ebay, en dus niet hier, want hier leest ebay niet.