Ik heb een aankoop gedaan, dacht met Paypal te kunnen betalen (heb ik over het hoofd gezien dat dat bij deze verkoper niet kon) en wil deze aankoop annuleren. Ik heb de verkoper al gemaild via gewone mail en via eBay om betaling te doen met IBAN en BIC, maar verkoper reageert niet op emails (krijg ik retour) en op bellen. Hoe kan ik deze transactie annuleren? Het is heel moeilijk zoeken naar een goede oplossing daarvoor hier op eBay als de verkoper niet reageert.
... Meer weergeven
Gister een chat gehad met uw Tanja over het betalen van objecten via bankoverschrijving ing. Ik zou een email van haar krijgen met info wat ik moet doen. Heb als het goed is doorgekomen bestelling geplaatst. Aad Groen
... Meer weergeven
mijn overzicht aankopen is niet compleet als ik weergave 2016 instel mis ik gedeelte aankopen april/mei 2016 overzicht laat wel juni-januari 2016 zien,maar niet april/mei 2016 .wat is hier aan de hand?
... Meer weergeven
ik heb een aantal aankopen gedaan op Ebay, nu wil ik ze weer inzien, echter staan ze op slot, ik kan niet meer na de omschrijving kijken, waarschijnlijk staan ze langer dan drie maanden in mijn account, hoe kan ik dat opzeggen, zodat ik mijn aankopen weer kan zien, bij voorbaat dank
... Meer weergeven
Wat een ramp dat nieuwe interface. Het is ziekte die overal toeslaat: alles moet groot en grof (voor de smatphones?) en de helft van de functionaliteit verdwijnt. Bijvoorbeeld: hoe kan ik feedback geven. Dat was altijd eenvoudig, maar nu vind ik het nergens meer.
... Meer weergeven
Heb sinds kort een product gekocht via Ebay, verkoper zit in U.K. Het is een samsung S4 display maar deze is defect. Hoe kan ik dit scherm routineren? En hoe is het met terug betaling?
... Meer weergeven
4K MXQ Pro S905 XBMC Fully Loaded Android 5.1 Quad Core WiFi KODI Smart TV Box
Ik heb deze besteld, de eigenschappen wat ik wilde heeft hij niet. Ik wilde 16 gb geheugen en 2 gb ram
Wat ik heb gekregen: 4gb geheugen 500 mb ram dat klopt dus niet , ik heb niet hiervoor betaald. Ik wil graag wat ik wilde hebben met de juiste eigenschappen bij dit artikel. Ik ben erg boos hierover en ik wil mijn juiste artikel hebben die ik heb besteld. Ik bestel zo vaak bij ebay en het is de eerste keer dat ik een fout artikel binnen heb gekregen wat ik niet wilde hebben. Graag mijn goede artikel opsturen en dit probleem zo snel mogelijk oplossen met juiste artikel die ik daadwerkelijk wilde hebben. Ik heb verkeerd artikel binnen dat hoort niet!
Ik verwacht zo snel mogelijk mail van heirover.
Mijn mailadres:
... Meer weergeven
heb in maart iets besteld en zou mei binnen komen toen niks ontvangen had een email gestuurd zouden ze weer opsturen en tot nu toe nog niks ontvangen wat kan ik er aan doen??? gr Anita Borgignons
... Meer weergeven
Ik dacht een artikel gekocht te hebben, maar ik bleek de reparatie van een artikel gekocht te hebben. Ik heb met de verkoper contact opgenomen, deze zijn bereid het geld terug te storten. Ik moet dan volgens hen bij overzicht mijn kopen dit artikel terug geven aanklikken. Hoe kom ik daar en doe ik dit?
... Meer weergeven
Hallo, Het lukt me niet op Mijn eBay mijn Aankoopgeschienedis in te zien. Ben al zeker drie kwartie bezig. Gisteren was alles nog OK. Graag snelle hulp. Bij voorbaat mijn dank. Paul Pajzs.
... Meer weergeven
Beste mensen Er is iets fout gegaan met mijn bestelling. TWEE EXACT DEZELFDE KLOKKEN MET HETZELFDE BESTELNUMMER ZIJN NAAR ONS ONDERWEG.... MAAR IK HEB ER MAAR EEN NODIG! BLIJKBAAR OMDAT IK DE DAG EERDER DEZE WILDE KOPEN IS DIT BLIJVEN STAAN EN ZODOENDE PER ONGELUK TWEE BESTELD??? Hoe lossen we dit op> bestelnr 252265904260 Kunnen jullie de bestelling aanpassen en geld terug overmaken van een klok? De andere zien we graag komen. Met vr groet C Broers
... Meer weergeven
Ik heb met een creditcard een bestelling betaald en niet gezien dat dit niet mogelijk was bij de verkoper. Nu kan ik echter het bedrag niet betalen omdat er in mijn bestelgegevens staat dat de teransactie is afgerond. Hoe kan ik nu wel betalen?
... Meer weergeven
Ik heb een verkoper negatieve feedback gegeven. Nu is dat terug gedraaid. De verkoper stuurt mij nu allerlei mails, zelfs met dreigende ondertoon. Hoe kan ik de beslissing van Ebay terug laten draaien?
... Meer weergeven
Ik moet nog voor een object betalen. Maar omdat de verkoper in eerste instantie niet naar buitenland verzond. Stond er geen verzendkosten bij. Dit is nu afgesproken tussen ons, alleen heeft de verkoper geen factuur teruggestuurd na mijn aanvraag. Ik heb wel een mail gekregen dat ik nog moet betalen. In de mail staat nu verzending en verwerking bij. Alleen als ik op nu betalen klik kom ik weer op de pagina uit waar ik niet verder kan. Omdat de verzendkosten er niet bij staan. De verkoper accepteerd betalingen via bank overschrijvingen. Maar ik kan zijn gegevens niet vinden. Hoe kan ik alsnog betalen?
... Meer weergeven
Ik had geboden op een item, maar de verkoper wilt niet internationaal verschepen. Hij wil graag dat ik annuleer en ikzelf ook maar er schijnt niet echt een optie te zijn zodat ik dit kan doen... Hoe ga ik verder?
... Meer weergeven
hoe kan ik meerdere artikelen van dezelfde verkoper kopen die al heeft aangegeven dat het per object 1 euro verzendkosten meer is. Dit geeft ebay aan maar hoe kan ik ze dan gecombineerd kopen?
... Meer weergeven
Belachlijk natuurlijk. Zo'n essentiele functie als "de winkelmand" ontbreekt gewoon op ebay.nl. En omdat dit ontbreekt, gaan veel mensen de boot in met een verplichte aankoop terwijl ze eigenlijk alleen maar iets in de winkelmand wilden plaatsen. Ebay, doe hier alsjeblieft iets aan. VS en UK hebben deze functie gewoon. Wel zo fatsoenlijk, toch?
... Meer weergeven
ik heb een screensaver in het winkelmandje geplaatst maar op een andere site zag ik er een die ik beter vond dus het winkel mandje van de eerste screensaver leeg gemaakt maar nu krijg ik een factuur dat ik moet betalen kan dat ik heb hem alleen in het winkelmandje gezet.
... Meer weergeven
Hello Dear eBay team,
My name is Mustafa Omid. Last week I bought one product by ebay. The product is not correct. I did contact with the seller but those people didn't replay me. Can you tell me what should i do the return time is 14 days.
thanks best regads
M.Omid
... Meer weergeven
Bij een amerikaanse advertentie worden naast prijs en verzendingskosten ook invoerkosten gerekend. Worden deze bij levering of bij afrekenen voldaan? hoogachtend, nihils meijers.
... Meer weergeven
Ik heb laatst een item teruggestuurd naar de verkoper. Ik heb mijn geld retour gekregen via PayPal en nu kan je tegenwoordig ook de verzendkosten terug vragen van het item dat je teruggestuurd hebt. Waar kan ik dat terugvinden ????
... Meer weergeven
Hallo, ik krijg maar geen contact met i of per telefoon over de Packard Bell Minos gp3 € 79,00.
Weet U hoe het moederbord is vooral de videochip, en hoe ik kan betalen, gewoon per bank??
Vriendelijke Groeten
Johan Lebbe
... Meer weergeven
Indien jullie antwoord als zodanig namelijk: er is geen mogelijkheid dat men zou volstaan met een feedback als reactie in plaats van 30x feedback zou moeten geven. Dan GRAAG de opmerking/vermelding ergens in jullie site dat het WEL MOGELIJK zou zijn te schrappen. Anders werkt het zeer misleidend ! Niet iedereen heeft altijd zoveeel tijd om er iedere keer voor al de order (inhoudelijke bestelling) telkens een feedback te kunnen geven,zodoende. Bedankt voor jullie medewerking.
... Meer weergeven