annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

waar is de winkelmand?

Belachlijk natuurlijk. Zo'n essentiele functie als "de winkelmand" ontbreekt gewoon op ebay.nl.

En omdat dit ontbreekt, gaan veel mensen de boot in met een verplichte aankoop terwijl ze eigenlijk alleen maar iets in de winkelmand wilden plaatsen.

 

Ebay, doe hier alsjeblieft iets aan. VS en UK hebben deze functie gewoon. Wel zo fatsoenlijk, toch?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

Ik heb ook last dat er op eBay.nl geen winkelmand is tevinden.

 

Wanneer ik weet dat ik meerdere objecten van één verkoper wil aanschaffen gebruik ik tegenwoordig maar helaas niet altijd een omweg en zet ze eerst op mijn 'te volgen' lijst op de nederlandse site. Vervolgens log ik in bij ebay.co.uk en zet ze van mijn volglijst in de winkelmand "shopping basket" en, wanneer klaar, vraag de verkoper voor een gezamelijke Paypal factuur met gecombineerde verzendkosten.

 

Helaas is het mij net overkomen dat ik twee objecten aangeboden door één verkoper via ebay.nl heb gekocht met het gevolg dat ik twee keer haar verzendkosten heb moeten betalen maar, nog erger, twee keer de Global Shipping Agent (lees Pitney Bowes) ook!

Ik ben nu vele Euro's kwijt voor een simpele aankoop wat maar 798g woog en in één pakketje was verzonden. De verkoopster heeft netjes en fatsoenlijk haar deel van de verzendkosten geretourneerd maar Pitney Bowes c.q. eBay niet. Ik kan fluiten voor mijn centen!

Vanochtend ontving ik een bericht van eBay customer help (in Nederlands) wat mij eerst verwees naar de verkoper om geld terug te vragen (had ik al gedaan!) maar vervolgens mij verteld dat in behulp van de winkelmand in het toekomst moet gebruiken.

En waar, op eBay.nl, is dat winkelmand dan te vinden?

Ik zie maar 2 opties per kavel......'volgen' of als 'favouriet' opslaan.

Vaak druk ik eenmaal op 'nu kopen' en ik wordt gelijk naar de Paypal site om de koop af te handelen. Dit is niet handig wanneer men wilt meerdere artikelen aanschaffen van hetzelfde verkoper want je moet dan met terugwerkende kracht een deel van de portokosten zien terug te krijgen.

 

Ik las elders van een eBay gebruiker het wordt hoogtijd dat ebal.nl een GSA gebruikt.

AUB NIET!!!!

Prima misschien als verkoper wanneer je denkt wereldwijd te verkopen maar de arme koper moet geheel de kosten voor deze dienst ophoesten. De verkoper betaald niets! De dienst is mooi meegenomen wanneer je zelf gewicht en tarief niet kunt of wilt uitrekenen en je verkoopt bijvoorbeeld in Paraquay of India. Voor een grote hoeveelheid ebay gebruikers gaat het over Europees vervoer wat gemakkelijk is uit te rekenen via PostNL of DHL. Men heeft geen shipping agent nodig en de kosten van PB zijn niet te verantwoorden.

Laatst kocht ik iets wat had hoogstens £12.50 moeten kosten via Royal Mail Signed for International pakket terwijl ik had £24.67 uiteindelijk betaald om de Pitney Bowes kosten te dekken!

 

Gewoon tussen . en / nl veranderen in com en je hebt je winkelmand terug.

Dit is een forum!

U bereikt hier geen ebaymedewerkers.

Vraag ook meteen aan eBay of men voor Nederland ook het geweldige GSP invoert.

 

Als men de advertenties eens goed doorleest,komt  men(de newbees) niet in de problemen.

Een vraag stellen