annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

klacht, artikel gekocht maar komt niet overeen wat ik wilde hebben

4K MXQ Pro S905 XBMC Fully Loaded Android 5.1 Quad Core WiFi KODI Smart TV Box

Ik heb deze besteld, de eigenschappen wat ik wilde heeft hij niet. Ik wilde 16 gb geheugen en 2 gb ram

Wat ik heb gekregen: 4gb geheugen 500 mb ram dat klopt dus niet , ik heb niet hiervoor betaald. Ik wil graag wat ik wilde hebben met de juiste eigenschappen bij dit artikel. Ik ben erg boos hierover en ik wil mijn juiste artikel hebben die ik heb besteld. Ik bestel zo vaak bij ebay en het is de eerste keer dat ik een fout artikel binnen heb gekregen wat ik niet wilde hebben. Graag mijn goede artikel opsturen en dit probleem zo snel mogelijk oplossen met juiste artikel die ik daadwerkelijk wilde hebben. Ik heb verkeerd artikel binnen dat hoort niet!

Ik verwacht zo snel mogelijk mail van heirover.

Mijn mailadres: 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Alweer die misverstanden:

1. Dit is een FORUM van leden.  u bereikt GEEN ebay medewerkers !!

2. U heeft niets gekocht bij Ebay, u heeft iets gekocht bij een persoon die spullen via Ebay verkoopt.

3. U moet dus contact opnemen met de VERKOPER  (dat is in feite het eerste van u moet doen bij elk probleem)

4. Komt u er niet uit zie dan (bijv. hieronder deze pagina bij : Transactieproblemen oplossen !!!! of bij "hulp en contact", daar worden al uw vragen beantwoord.

Een vraag stellen